ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
500.. is dus alleen voor echte zakenmensen.. moet je wel veel bellen wil je dit op kunnen bellen
daar bel ik makkelijk over heen... dan betaal je een kwartje per minuut..... naar mobiel/vast binnen nederland.
incl. btw
Ps. heb het al afgesloten, ideaal bij libertel.. ff bellen. 2 minuutjes in de wacht en bij 5 minuut 13 hing ik op.
Tadaa vanaf morgen is abo al gewijzigt krijg nog bevestigingsbrief
incl. btw
Ps. heb het al afgesloten, ideaal bij libertel.. ff bellen. 2 minuutjes in de wacht en bij 5 minuut 13 hing ik op.
da's snel maar wat zijn de kosten?Op vrijdag 21 september 2001 16:11 schreef intert0y het volgende:
daar bel ik makkelijk over heen... dan betaal je een kwartje per minuut..... naar mobiel/vast binnen nederland.
incl. btw
Is niet alleen voor de zakenman maar ook voor de student zonder vaste telefoon want dan gaat het ook hard met de minuten.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Nou ja. tja.
Ik zit elke dag 2 uur in de auto ofzow. Heb ook nog een eigen bedrijf en regel in de auto altijd zeer veel dingen. Is dus deels zakelijk maar toen ik nog gewoon studeerde had ik eigenlijk ook al altijd een dik abo.
* intert0y is dan ook early libertel user.. al 6 jaar ofzow. Toen ze nog geen landelijke dekking hadden.
Dan betaal je dus een kwartje per minuut (incl. btw) voor die belvoorraad maar dat had ik hierboven ook al gemeld
Ik zit elke dag 2 uur in de auto ofzow. Heb ook nog een eigen bedrijf en regel in de auto altijd zeer veel dingen. Is dus deels zakelijk maar toen ik nog gewoon studeerde had ik eigenlijk ook al altijd een dik abo.
* intert0y is dan ook early libertel user.. al 6 jaar ofzow. Toen ze nog geen landelijke dekking hadden.
Dan betaal je dus een kwartje per minuut (incl. btw) voor die belvoorraad maar dat had ik hierboven ook al gemeld
Idd, vind het ook erg relexed...
Heb het dan ook meteen om laten zetten toen het op de website van Libertel stond.
Wat ook wel handig is zijn die SMS-bundels...
Heb het dan ook meteen om laten zetten toen het op de website van Libertel stond.
Wat ook wel handig is zijn die SMS-bundels...
een groot abbo is altijd lekker, kheb hiero ook een 360, is gewoon omgerekend 12 min bellen per dag dus dat valt reuze mee 
en ben maar een gewone student
en ben maar een gewone student
mmz best wel sickOp vrijdag 21 september 2001 19:37 schreef Coen het volgende:
Het abo kost 126,71 per maand...
incl. btw, maar wel in Euro's! De kosten ná de belbundel in guldens zijn:Op vrijdag 21 september 2001 16:11 schreef intert0y het volgende:
incl. btw
mobiel:
piek: 0,53 ct/min.
dal: 0,44 ct/min.
vaste lijn:
piek: 0,44 ct/min.
dal: 0,22 ct/min.
Plus de addertjes onder het gras:
- Daluren: 's avonds van 20:00 uur tot 08:00 uur en in het gehele weekend.
- Gesprekstarieven staan per minuut vermeld maar worden per seconde afgerekend, na een starttarief van f 0,11 (EUR 0,05) per gesprek.
Mhh, ik hoorde zelfs dat een Libertel 1000 in de pijpleiding zat.
Anyway, het is het starttarief dat je zo nekt!
Die kleine gesprekjes, waarbij je ophangt als de voicemail komt zijn zeer irritant!
en die kosten je nu dan gewoon 12 cent per keer ipv 1 cent ofzo! dat is nogal een verschil
Anders had ik ook wel weer terug naar Libertel gegaan, maar dat loopt dan zo hoog in de papieren dat ik nu zeer tevreden ben met Telfort. Alleen die rekeningen van Telfort zijn wat minder.
125 voor 500 minuten is overigens niet veel?! krijg je er nog wat compensatie bij in de vorm van een nieuwe GSM eens in de zoveel tijd? Of heb je dat nog nooit gevraagt?! kan me niet voorstellen dat je al 6 jaar met 1 gsm doet. Ik hooguit 6 maanden
Anyway, het is het starttarief dat je zo nekt!
Die kleine gesprekjes, waarbij je ophangt als de voicemail komt zijn zeer irritant!
en die kosten je nu dan gewoon 12 cent per keer ipv 1 cent ofzo! dat is nogal een verschil
Anders had ik ook wel weer terug naar Libertel gegaan, maar dat loopt dan zo hoog in de papieren dat ik nu zeer tevreden ben met Telfort. Alleen die rekeningen van Telfort zijn wat minder.
125 voor 500 minuten is overigens niet veel?! krijg je er nog wat compensatie bij in de vorm van een nieuwe GSM eens in de zoveel tijd? Of heb je dat nog nooit gevraagt?! kan me niet voorstellen dat je al 6 jaar met 1 gsm doet. Ik hooguit 6 maanden
American Express vraagbaak
Verwijderd
Ik heb hier o.a. 3 BEN abonnementen, 150 minuten per maand voor F6 per abonnement/mnd.
Dat vind ik toch wel wat relaxter.
En allemaal zonder starttarief.
En waar ik woon/reis etc. heb ik toevallig altijd bereik.
Alleen op vakantie, op de Veluwe of zo, neem ik een Telfort prepaid mee.
Dat vind ik toch wel wat relaxter.
En allemaal zonder starttarief.
En waar ik woon/reis etc. heb ik toevallig altijd bereik.
Alleen op vakantie, op de Veluwe of zo, neem ik een Telfort prepaid mee.
Als je wilt weten hoe duur het is, kijk dan hier:Op vrijdag 21 september 2001 16:04 schreef mot het volgende:
en hoe duur ben je dan uit?
http://www.telecomvergelijker.nl/combi.php?action=search&abo_id=62
Stukje van het resultaat:
code:
1
2
3
4
5
6
| Toestel | Abo | Totale kosten | Eff. per mnd | Shop Geen toestel Libertel 500 (12.0 mnd) 1091.69 90.97 gotcha4u.nl Geen toestel Libertel 500 (12.0 mnd) 1209.5 100.79 aanbieding-sjop.nl Geen toestel Libertel 500 (12.0 mnd) 1210 100.83 PGK Electronics Geen toestel Libertel 500 (12.0 mnd) 1210.19 100.85 ikwilgratisbellen.nl Geen toestel Libertel 500 (12.0 mnd) 1217.95 101.5 gsmshoponline |
dat meen je niet, dacht dat je dan onderhand ook wel wat mazzel zou hebben buiten de bundel. Zijn toch geen normale prijzen.Op vrijdag 21 september 2001 21:41 schreef Negotiator het volgende:
[..]
incl. btw, maar wel in Euro's! De kosten ná de belbundel in guldens zijn:
mobiel:
piek: 0,53 ct/min.
dal: 0,44 ct/min.
vaste lijn:
piek: 0,44 ct/min.
dal: 0,22 ct/min.
Plus de addertjes onder het gras:
- Daluren: 's avonds van 20:00 uur tot 08:00 uur en in het gehele weekend.
- Gesprekstarieven staan per minuut vermeld maar worden per seconde afgerekend, na een starttarief van f 0,11 (EUR 0,05) per gesprek.
Die starttarieven zijn helemaal irri en grote onzin, libertel was toch altijd van bellen per sec betalen per sec, zie de reclame rond kersttijd met de kerstversiering in de boom nog voor me.
Ben blij dat ik binnen de 120 min blijf, bel alleen mobiel naar mobiel met libtel rest met vaste netwerk.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
hoezo? in euro's?
Ik betaal fl. 125,- voor 500 minuten bellen? dan lijkt mij de berekening makkelijk gemaakt ofniet?
gewoon KWARTJE per minuut dus?
Tja die SMSvoorraad ik weet niet zo wat ik er mee aan moet. Stuur elke maand wel genoeg smsjes dat is het niet maar, tja. Om er nu een apart abo voor te nemen. Zal mijn gespecificeerde rekening eens uitpluizen.
Nee geen nieuw toestel, ben momenteel nog zeer tevreden met mijn 8850. en abo is alleen gewijzigd nog niet verlengd. Wacht eigenlijk op de 6310, die zal wel elk moment op de markt komen.
Ik betaal fl. 125,- voor 500 minuten bellen? dan lijkt mij de berekening makkelijk gemaakt ofniet?
gewoon KWARTJE per minuut dus?
Tja die SMSvoorraad ik weet niet zo wat ik er mee aan moet. Stuur elke maand wel genoeg smsjes dat is het niet maar, tja. Om er nu een apart abo voor te nemen. Zal mijn gespecificeerde rekening eens uitpluizen.
Nee geen nieuw toestel, ben momenteel nog zeer tevreden met mijn 8850. en abo is alleen gewijzigd nog niet verlengd. Wacht eigenlijk op de 6310, die zal wel elk moment op de markt komen.
Pagina: 1