• frankhn
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 05-07 12:19
Vraagje : ik zoek een nieuwe radio of hifi. Wifi verbinding nodig maar ik wil ook graag analoge bediening ( dab radio dus). Niet de bedoeling om loeihard te spelen maar staat wel in de woonkamer. Mag all in one zijn maar compact hifi kan ook. Ik overwoog al Denon home 600 maar mogelijkheden lijken beperkt. Geluid wel ok. Een Naim my so ook gezien en heel mooi maar wel duur voor een all in one denk ik. Voor die prijs misschien beter een Denon of Marantz receiver en aparte boxen .... Ik ben een leek dus alle suggesties welkom...

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:44
Wat is je budget en hoe groot is de ruimte? Ik heb laatst een wiim amp ultra met de Dali Oberon 3 speakers gekocht. Erg tevreden mee maar mijn tip is: ga naar een winkel en ga luisteren.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-07 09:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik zou je willen adviseren om je topicstart even aan te vullen met de opstartvragen.. je start is nu wat karig :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05:53
De Denon Home 600 en de Naim Mu-so zijn smart speakers, leuk om via een app streaming services zoals Spotify, Tidal en Internet radio af te spelen, in niet al te grote ruimtes op niet al te hoog volume voor een niet heel erg kritisch publiek. Let er ook op dat de door jou gewenste DAB radio er niet op zit, en de 'analoge bediening' ook niet. Een alternatief voor dit soort speakers met zo'n radio aan boord en knoppen waar je aan kan draaien is de Ruark Audio R2 MK4 Espresso, die biedt verder vergelijkbare diensten als de Denon en de Naim met dezelfde beperkingen.
Een simpele receiver (bv Yamaha R-S202 D) met een setje entrylevel speakers (bv Dali Oberon 1) geeft voor ongeveer het budget van de Denon en Ruark ruimtelijker en beter geluid, maar is nog steeds karig als je woonkamer groot is of je van zware bassen houdt. Het voordeel is dat je later grotere en betere speakers er bij kan kopen mochten deze speakers uiteindelijk toch wat te kort komen.

[ Voor 29% gewijzigd door martyw op 06-07-2026 16:32 ]