Karma lijkt niet te worden bijgewerkt

Pagina: 1
Acties:

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-07 18:19
Kan het kloppen dat de karmapunten al een tijdje niet meer worden bijgewerkt? Niet dat ik het zo nauwgezet bijhoud ;) maar het valt me op omdat mijn karma voor een bepaald onderwerp al een tijdje op een specifiek getal staat, terwijl ik wel posts heb gemaakt op dat onderwerp. Ook voor andere gebruikers lijkt de score onveranderd. Sinds ik er op let is ook mijn algemene karmascore niet veranderd.

Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Overal waar je karmapunten kunt zien, bijvoorbeeld op je profielpagina. Tc99m

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
...

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
...

Indien relevant, voeg een screenshot toe
...

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Ik zie dit op al mijn devices

scintillating

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er was toevallig een bug in de dagelijkse berekening waardoor die vroegtijdig afbrak. Maar die is er pas de afgelopen 2 dagen en hij brak pas af na de meeste relevante berekeningen, waardoor e.e.a. vooral pas wat later zichtbaar zou zijn geworden.

Wat is 'al een tijdje' ?

[ Voor 50% gewijzigd door ACM op 03-07-2026 10:29 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je kan het overigens zelf ook in detail per dag bekijken, jouw karma is tot en met vannacht gewoon iedere dag een beetje gestegen.

Dit is de databron voor jouw karmagrafiek: https://tweakers.net/gallery/601702/karmahistory.json

Eergisteren had je in totaal 34293.212552405894 (lang leve floating point getallen die niet helemaal precies kunnen zijn :P ) en gisteren 34310.62790236622 karma.

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-07 18:19
ACM schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 10:27:
Er was toevallig een bug in de dagelijkse berekening waardoor die vroegtijdig afbrak. Maar die is er pas de afgelopen 2 dagen en hij brak pas af na de meeste relevante berekeningen, waardoor e.e.a. vooral pas wat later zichtbaar zou zijn geworden.

Wat is 'al een tijdje' ?
Het valt me de afgelopen dagen op, dus dat van die twee dagen kan best kloppen. Misschien dat het dan alleen om de specifieke onderwerpen gaat? Voor LEGO (een onderwerp waar ik best actief op ben) staat de score voor mijn gevoel al een paar dagen 'stil'. Het viel me op omdat m'n score daar nu op 3337 staat en ik aan 1337 moest denken. :+

scintillating