Toon posts:

Ligt het aan mij of.....??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ligt het nu aan mij of komen de stats van OGR zo nu en dan binnen?(weet iemand of er iets aan de hand is?) De stats van de andere projecten worden nl. wel gewoon elke dag gepost.

zal wel al 100 keer gevraagd zijn maarja..

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

OGR stats worden elke dag gewoon gepost.. meestal door mij of [eNeRGy] (we zullen wel de vroege vogels van de stats-posters zijn :P )

dat ze er vandaag niet zijn ligt aan dnet, daar is blijkbaar wat fout gegaan, er is echter nog geen .plan ;(

Verwijderd

Topicstarter
Dan gaat er de laatste tijd dus wel wat vaker fout bij dnet (voor OGR dan).

Zullen ze dan toch die dubcheck aan het regelen zijn...... :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

dan ligt het wel aan jou want hij staat er toch echt elke dag hoor.. kijk maar eens goed.. "Dutch Power Cows OGR25-hitparade van ......" ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja zat het net zelf ook te tsjekken mis alleen 11 en 12 sept. (als ik tenminste met mijn ogen gekeken heb :) ).

p.s. laat er nu net door TGA op 1 van die 2 dagen ong. 100.000 aan ogr geflushed te zijn.

p.s. 2 sluit dit onzin topic maar tis dat ik me op mijn werk verveel anders had ik dit niet eens gevraagd :) :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

hehe.. maakt nie uit hoor, en topics hoeven echt nie dicht, zo hebben anderen er misschien ook nog wat aan en zo niet dan zakt ie wel weer weg :)

enne rond de 10e ging het wel effe fout bij dnet jah.. dus dan zal het daar wel aan liggen.. ;(
Pagina: 1