Ik wil graag een nieuwe PC kopen, maar met de enorm hoge prijzen van RAM en SSD's is het enorm moeilijk om een PC samen te stellen met mijn budget. Ik kwam vandaag een SSD van Goodram tegen en ik vroeg me dus af of het een goede optie zou zijn of dat ik voor een andere zou moeten zoeken.
Vraag
Alle reacties
Dit is nogal een contextloze vraag. Tegen wat voor prijs? Wat voor specs? Wat is het doel van het systeem? Wat is je budget? Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Verder niet negatief bedoeld hoor, maar op deze manier is geen antwoord te geven op je vraag natuurlijk. Al die vragen bij het openen van een topicstart (die je nu hebt verwijderd) staan er niet voor de grap bij.
Je zegt nu eigenlijk "Ik wil graag een nieuwe auto kopen, maar met de enorm hoge brandstofprijzen is het enorm moeilijk om een auto te kopen. Ik kwam vandaag een Toyota tegen en ik vroeg me dus af of het een goede optie zou zijn of dat ik voor een andere zou moeten zoeken."
Verder niet negatief bedoeld hoor, maar op deze manier is geen antwoord te geven op je vraag natuurlijk. Al die vragen bij het openen van een topicstart (die je nu hebt verwijderd) staan er niet voor de grap bij.
Je zegt nu eigenlijk "Ik wil graag een nieuwe auto kopen, maar met de enorm hoge brandstofprijzen is het enorm moeilijk om een auto te kopen. Ik kwam vandaag een Toyota tegen en ik vroeg me dus af of het een goede optie zou zijn of dat ik voor een andere zou moeten zoeken."
[ Voor 33% gewijzigd door DeNachtwacht op 02-07-2026 17:30 ]
En welke reviews heb je zelf gevonden, voordat er suggesties gedaan worden die je allang gezien hebt?
Zelf geen ervaring met Goodram, kan je niks vanuit die hoel aangeven.
Kijk ook eens naar V&A, daar zijn nog steeds leuke SSDs te vinden tegen redelijke prijzen van bekendere (voor mij) merken. Let dan wel op hoeveel TB al geschreven is vs opgegeven TBW.
Zelf geen ervaring met Goodram, kan je niks vanuit die hoel aangeven.
Kijk ook eens naar V&A, daar zijn nog steeds leuke SSDs te vinden tegen redelijke prijzen van bekendere (voor mij) merken. Let dan wel op hoeveel TB al geschreven is vs opgegeven TBW.