Honderden notificaties van 1 thumbs-up

Pagina: 1
Acties:

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:52
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
https://tweakers.net/my.tnet/notifications/
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Kijken naar mijn notificaties
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik heb 1 thumbs-up ontvangen op een post, maar daar heb ik honderden notificaties van ontvangen. Dit is eenmalig gebeurd.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LkOgUC3XdTKZ0BBa2kZX6ziW_jQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/60swGS5TZFdn3lkAnilHferx.png?f=fotoalbum_large
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Elke browser/niet browser speificiek.

WoT stats

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

855 keer zelfs. Ik heb dat even teruggebracht naar 1 voor het overzicht, maar heb geen flauw idee hoe dit heeft kunnen gebeuren...

Intentionally left blank

• ElPaco
Ik heb het ook maar 1x gezien, ik denk ik meld het toch voor het geval er meer mensen zijn. Bedankt voor het weghalen, scheelt mij toch weer een flink aantal kliks (of alles als gelezen markeren terwijl ik nog niet bij was).

WoT stats

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

crisp schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 12:43:
855 keer zelfs. Ik heb dat even teruggebracht naar 1 voor het overzicht, maar heb geen flauw idee hoe dit heeft kunnen gebeuren...
misschien een hangende muisklik, enter whatever bij @205Gutmann ?

m.a.w. dat het niet aan "jouw" kant zat?

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• franssie
  • Laatst online: 14:39

franssie

Save the albatross

Was dit dan de meest gelikte post ooit geweest? (waar staat die eigenlijk op vraag ik me af).
Maar ik zit ook in de richting van @Fraggert te denken, ergens een macro (voor een game oid?) die lossloeg?

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Fraggert schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 12:46:
[...]

misschien een hangende muisklik, enter whatever bij @205Gutmann ?

m.a.w. dat het niet aan "jouw" kant zat?
Nee, ze hadden allemaal exact dezelfde timestamp in de database. Ik denk dat het aan onze kant is fout gegaan, wellicht in de off-site consumer van de notificaties. Maar dat is iets voor onze devopsers..

Intentionally left blank

• ElPaco
Maakt het mogelijk wel eenvoudiger om te kijken of dit bij meer mensen heeft gespeeld, als die timestamps exact gelijk zijn.

WoT stats

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

@Rubman had dit volgens mij ook?

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben.
@Technomania: We zijn niet allemaal zo perfect als Bas170

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:12

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Er zat ene kleine bug in onze asynchrone verwerking van notificaties. Hierdoor kreeg die code een bericht binnen alla 'stuur @ElPaco een notificatie voor een thumbsup'.

Dat lukte dan bijna, maar de laatste stap faalde. Hierdoor werd het bericht teruggezet in de wachtrij en opnieuw opgepakt bij de volgende poging. En dat deden we 855 keer.

De bug is nu opgelost, en zou niet meer opnieuw mogen optreden

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:20

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Fijn, het was even gek om opeens 99+ in de notificaties te zien en dat allemaal van 1 persoon op 1 bericht :+

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Pagina: 1