Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Overal op het forum
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
In een post de view op visueel zetten, klik op het i icon om de Markdown-syntax en sneltoetsen in te zien. Bij toevoegen van een quote staat: Enter als sneltoets
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Op Enter drukken zou een quote moeten toevoegen om (ik denk?) de geselecteerde tekst. Dit gebeurt niet op mijn Windows laptop. Ook diverse andere sneltoetsen met enter getest, geen van de sneltoetsen geeft een quote terug. Omdat de view Visueel geen quote button heeft moet je het of zelf handmatig toevoegen of naar de view broncode gaan want die heeft wel een button voor quote
:strip_exif()/f/image/GvhfC9T1bH8EIpBQPpQWgUEH.jpg?f=fotoalbum_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Laptop en vaste PC. Browsers getest met Chrome en Firefox en Brave
Overal op het forum
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
In een post de view op visueel zetten, klik op het i icon om de Markdown-syntax en sneltoetsen in te zien. Bij toevoegen van een quote staat: Enter als sneltoets
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Op Enter drukken zou een quote moeten toevoegen om (ik denk?) de geselecteerde tekst. Dit gebeurt niet op mijn Windows laptop. Ook diverse andere sneltoetsen met enter getest, geen van de sneltoetsen geeft een quote terug. Omdat de view Visueel geen quote button heeft moet je het of zelf handmatig toevoegen of naar de view broncode gaan want die heeft wel een button voor quote
:strip_exif()/f/image/GvhfC9T1bH8EIpBQPpQWgUEH.jpg?f=fotoalbum_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Laptop en vaste PC. Browsers getest met Chrome en Firefox en Brave
[ Voor 16% gewijzigd door Juancho op 30-06-2026 17:45 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio