Nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Vraag

• Motsitsi
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 30-06 16:32
Aangezien ik dit topic niet kan verwijderen, heb ik de tekst verwijderd. Ik dank jullie voor jullie antwoorden, maar ik kan daar echt helemaal niets mee. Het is voor mij abracadabra en verder induiken, na 40 jaar me de computer gewerkt te hebben, is me dat nog steeds niet gelukt en lijkt me niet dat dat ooit beter wordt.

Ik blijf wel zoeken tot ik weer een fatsoenlijke winkel heb gevonden waar je goed geholpen wordt.

[ Voor 95% gewijzigd door Motsitsi op 30-06-2026 16:32 ]

Alle reacties

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Heb je de best buy guide voor laptops bekeken?
Deze is recent bijgewerkt.

Best Buy Guide: Beste allround laptops tot 1000 euro

• Motsitsi
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 30-06 16:32
Dank je, maar ik kan die teksten 100 keer lezen en zeggen mij niets of ik moet eerst ergens een computersnapcursus gaan volgen waar niets van blijft hangen. Ik ga toch maar eens zoeken of er ergens in Eindhoven nog een winkel is die ik kan vertrouwen.

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
via de pricewatch op deze mooie website kan je super gemakkelijk een filter aanmaken doormiddel aan de linkerkant van het scherm jou wensen in te vullen komt er een mooie lijst uit aan keuzes.

Ik heb hier een voorbeeldje voor je gemaakt

categorie: Laptops

Als je dit linkje volgt dan wordt er gefilterd op de prijs tot 1000 euro, geen Apple of google maar alleen Windows, gesorteerd op oplopende prijs en alleen de laptops die door tweakers als excellent, best value of ultimate zijn getest dus hier kan je vanuit gaan dat de producten aan bepaalde eisen voldoen.

Je houd dan nog maar 10 producten over wat de keuze stress vermoedelijk iets zal verkleinen?

Mocht je zelf meer wensen of eisen hebben kan je mijn filter naar hartenlust aanpassen!

[ Voor 39% gewijzigd door copywizard op 30-06-2026 15:14 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:31

br00ky

Moderator Harde Waren
Met een leeggehaalde startpost kunnen we niet zoveel meer. Mocht je alsnog aankoopadvies willen, dan weet je wat je te doen staat, want los van een shortlist die ontbrak, was dus prima in orde :).

Dit topic is gesloten.