Toon posts:

Cistron werkt nu nog :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Cistron stopt 21/9 maar ik heb nog internet van cistron (via TUD)Weet iemand wanneer definitief de stekker er uit gaat?

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:42

Asphyxion

I am, therefor I think

Bij mij is het dood (Rotterdam West)...

Komt ook misschien ook doordat de TU de Internet verbinding levert en niet Cistron...

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
volgens mij gaat de internet diensten door toch...?

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Ja, ofcourse. Ik zeg toch niet dat die niet doorgaan? Ik zeg alleen dat bij Cistron ADSL via de TU, de TU de internetverbinding regelt, en bij Cistron ADSL particulier, Cistron Telecom de internetverbinding regelt...

Ah well, niet dat ik er verstand van heb. Ik weet alleen dat rond 12:30 mijn verbinding er uit lag... :(

Verwijderd

Topicstarter
Tja de TUD geeft ook aan dat mijn ADSL stopt de koperlijn is immers van Cistron. Alleen wordt mijn verbinding in de centrale Delf-Zuid op TUD-netwerk geschakelt.

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Hmmm, misschien werken ze ze 1 voor 1 af en was Rotterdam West als eerste aan de beurt... :P

Verwijderd

Topicstarter
Bij mensen in mijn flat hebben sommige mensen ook geen cistron meer :(. Dus ik snap er niets van. Ik moet nl. als ik geen internet meer heb de apparatuur inlevern bij TUD.

Verwijderd

Topicstarter
Asphyxion wat neem jij nu eigenlijk voor abbo?

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik heb gekozen voor Chello in R'dam. Ik ga eerst nog even afwachten wat Cistron gaat doen en mij even orienteren op andere ADSL aanbieders.

chello heeft een minimale contractduur van 3 maandan, dus ik zit dan niet een jaar vast aan bij voorbeeld een andere ADSL aanbieder (zijn het MXStream, Demon, BabyXL of BBNed).

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds internet via Cistron >:)

Maar ik kan in Delft geen chello nemen, maar de TUD is bezig met een nieuwe deal. Maar dat wordt wel duurder maar wel weer gekoppelt aan surfnet o.i.d. En kan ik dus binnen TUD netwerk snel d/l e.d.

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik dacht dat ze bij de TU ook al bezig waren met glasvezel aansluitingen...

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:48
weet iemand al iets van de andere centrale gebieden?

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:48
weet iemand hoe het zit met de andere centrale gebieden?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm heb geen idee, maar ik heb het nog terwijl veel mensen al zijn afgesloten.

Nog steeds om 18:28 Helaas ga ik zo weg, ben benieuwd of ik nog inet heb als ik mijn comp weer aanzet :).
Pagina: 1