Cistron stopt 21/9 maar ik heb nog internet van cistron (via TUD)Weet iemand wanneer definitief de stekker er uit gaat?
Bij mij is het dood (Rotterdam West)...
Komt ook misschien ook doordat de TU de Internet verbinding levert en niet Cistron...
Komt ook misschien ook doordat de TU de Internet verbinding levert en niet Cistron...
Ja, ofcourse. Ik zeg toch niet dat die niet doorgaan? Ik zeg alleen dat bij Cistron ADSL via de TU, de TU de internetverbinding regelt, en bij Cistron ADSL particulier, Cistron Telecom de internetverbinding regelt...
Ah well, niet dat ik er verstand van heb. Ik weet alleen dat rond 12:30 mijn verbinding er uit lag...
Ah well, niet dat ik er verstand van heb. Ik weet alleen dat rond 12:30 mijn verbinding er uit lag...
Tja de TUD geeft ook aan dat mijn ADSL stopt de koperlijn is immers van Cistron. Alleen wordt mijn verbinding in de centrale Delf-Zuid op TUD-netwerk geschakelt.
Hmmm, misschien werken ze ze 1 voor 1 af en was Rotterdam West als eerste aan de beurt...
Bij mensen in mijn flat hebben sommige mensen ook geen cistron meer
. Dus ik snap er niets van. Ik moet nl. als ik geen internet meer heb de apparatuur inlevern bij TUD.
Ik heb gekozen voor Chello in R'dam. Ik ga eerst nog even afwachten wat Cistron gaat doen en mij even orienteren op andere ADSL aanbieders.
chello heeft een minimale contractduur van 3 maandan, dus ik zit dan niet een jaar vast aan bij voorbeeld een andere ADSL aanbieder (zijn het MXStream, Demon, BabyXL of BBNed).
chello heeft een minimale contractduur van 3 maandan, dus ik zit dan niet een jaar vast aan bij voorbeeld een andere ADSL aanbieder (zijn het MXStream, Demon, BabyXL of BBNed).
Nog steeds internet via Cistron 
Maar ik kan in Delft geen chello nemen, maar de TUD is bezig met een nieuwe deal. Maar dat wordt wel duurder maar wel weer gekoppelt aan surfnet o.i.d. En kan ik dus binnen TUD netwerk snel d/l e.d.
Maar ik kan in Delft geen chello nemen, maar de TUD is bezig met een nieuwe deal. Maar dat wordt wel duurder maar wel weer gekoppelt aan surfnet o.i.d. En kan ik dus binnen TUD netwerk snel d/l e.d.
Ik dacht dat ze bij de TU ook al bezig waren met glasvezel aansluitingen...
weet iemand al iets van de andere centrale gebieden?
Hmm heb geen idee, maar ik heb het nog terwijl veel mensen al zijn afgesloten.
Nog steeds om 18:28 Helaas ga ik zo weg, ben benieuwd of ik nog inet heb als ik mijn comp weer aanzet
.
Nog steeds om 18:28 Helaas ga ik zo weg, ben benieuwd of ik nog inet heb als ik mijn comp weer aanzet
Pagina: 1