Quicknet snelheid in Nieuw-Vennep

Pagina: 1
Acties:

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 11:23

grep

meer begrep...

Topicstarter
Zit erover te denken om een Quicknet aansluiting te nemen. Ik woon in Nieuw-Vennep (haarlemmermeer).

Ik heb effe de search gebruikt en wat threads over Quicknet gelezen. Lijkt erop dat de performance van Quicknet sterk van je lokatie af hangt.

Mijn vraag is dus vrij specifiek: heeft iemand ervaring met de performance van Quicknet in Nieuw-Vennep?

• grep

grep

meer begrep...

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Ik woon er zelf niet, maar ik ken wel iemand die daar kabel heeft. Hij heeft dezelfde ervaring als ik, ook de zelfde ping verbinding etc als ik.
En mijn ervaring is er goed met quicknet..

• grep

grep

meer begrep...

Topicstarter
thx, ga het gewoon maar met een maandabbo'tje proberen denk ik.

Verwijderd

Kom zelf uit N-V (woon er nu gelukkig niet meer), maar een vriend van mij heeft daar ook kabel en die was er zeer te spreken over. Voor zover ik van hem heb gehoord is de snelheid en ping-tijd wel ok.

• grep

grep

meer begrep...

Topicstarter
WOW !

Binnen 3 weken is de aanvraag verwerkt en kabelinternet bij me aangesloten. Monteur kwam ook prima op de afgesproken tijd.
Beter dan menig andere berichten die ik over een andere (niet nader te noemen, maar rijmt op 'hello' :Y) ) kabelaar lees.
Eerste indruk is in ieder geval goed.

Verwijderd

Inderdaad, quicknet is zeer sterk verbeterd sinds eenhalf jaar.. Jaar geleden was het bagger hoor :)
Pagina: 1