Microfoon record niet

Pagina: 1
Acties:

• MATANDO
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-03 23:41
Ik heb net een Terratec Sixpack 5.1 geluidskaart gekocht, alleen heb ik een probleem met het opnemen van geluid via mijn microfoon.

Ik wil hem gebruiken via Roger Wilco tegelijkertijd met Half-life zodat ik in een war met mijn team-m8eys kan praten.

Als ik mijn mic inschakel dan hoor ik mijzelf wel terug door de boxen, maar hij record niks. Hij is dus wel goed aangesloten, ik heb ook in alle menu's gekeken (van Terratec, en van windows) of er ergens mute staat ingeschakeld of dat er bij recording het volume extreem laag staat.
Maar alles staat gewoon goed.

Ik vat er niks van, ik hoor hem wel, alles staat goed, maar toch werkt het niet :(
Ik heb overigens ook geprobeerd in te spreken met de voice recorder van windows, dat lukt ook niet.

Ik draai win2k, en de microfoon is gewoon zo'n simpel ding.

Ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft

vinifinder.nl

Verwijderd

Je hebt ook bij recording options je mic geselecteerd ??

Verwijderd

Je moet 'em bij de playback-options muten, en bij de recording-options juist selecteren.

• MATANDO
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-03 23:41
Volgens mij heb ik beide, ik weet zeker dat ik hem hoor, en ik weet ook zeker dat ik hem bij recording heb geselecteerd.
Zou het daar aan liggen, dan ik bij het gewone afspeel geluid de mic uit moet zetten?

Tnx iig al voor jullie reacties

vinifinder.nl