PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
openpeuteren en kijken welke batterijen in die UPS zitten en dan gewoon vervangen ... zijn bijna dezelfde die ze gebruiken in een brommer8-) ... vind je wel in een autohandel
ik heb wel eens gehoord dat conrad.nl ze kan leveren
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Je UPS staat hier, en zou idd zeggen, bel ze.
Zelf heb ik er 2x 12Volt 12Amperé inzitten, er horen 11amperé in, maar die waren niet te leveren.
Heb dus ook geen orginele accu's van APC er inzitten, heb btw de 1000VA versie
.
Je kunt ze d8 ik wel bij Conrad bestellen, maar de plaatselijke en betere electronica winkel zou d'r ook aan kunnen komen.
Zelf heb ik er 2x 12Volt 12Amperé inzitten, er horen 11amperé in, maar die waren niet te leveren.
Heb dus ook geen orginele accu's van APC er inzitten, heb btw de 1000VA versie
Je kunt ze d8 ik wel bij Conrad bestellen, maar de plaatselijke en betere electronica winkel zou d'r ook aan kunnen komen.
And The Only One
Ja, kan wel, heb ik zelf ook (autoaccu houd t langer vol)Op vrijdag 21 september 2001 18:24 schreef THX-1139 het volgende:
openpeuteren en kijken welke batterijen in die UPS zitten en dan gewoon vervangen ... zijn bijna dezelfde die ze gebruiken in een brommer8-) ... vind je wel in een autohandel
Alleen officieel gaat dat niet echt goed... autoaccu's zijn loodaccu's, upsdingen zijn van die onderhoudsvrije. Die hebben een hele andere laadkarakteristiek dan een autoaccu.
Autoaccu mag bv niet continue geladen worden, raakt ie aan de kook.. en dat is wat je ups wel probeerd....
* DJSmiley boeit dat niet zo erg, zwavelzuur verdampt bij mijn weten niet, alleen t water, gewoon een fles gedestileerd water naast mn accurack staan, en eens in de maand ff bijvullen.. (platen mogen niet droog staan)
Echt netjes is t natuurlijk niet, wil je t normaal doen, gewoon originele accus scoren. Zoals genoemd, lees eens een conrad door
Edit: hoe dit gekloot door je accu wordt ervaren (als in levensduur/capaciteit) weet ik niet, merk ik wel als de stroom uitvalt
50% kans dat t goed gaat, anders servers alsnog op de bek
naja, fuck that, wacht wel af
Het gaat hier om zogenaamde droge accu's.
Te vinden bij Conrad, en anders een gemiddelde electronica zaak.
Te vinden bij Conrad, en anders een gemiddelde electronica zaak.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
ik heb een UPS met gewone lood batterijen, wel geseald (kunt ze dus op de kop houden als je dat wilt). toen er eentje doodging, ben ik gewoon naar electronicazaken in de buurt gegaan, en er twee laten bestellen die dezelfde maat had en bijna dezelfde specs (hebben ze daar ter plekke opgemeten en opgevraagd bij centrale magazijn)(5 mAh ipv 4.5 vinnik acceptabel). Achteraf gezien had ik er ook best maar één kunnen kopen, maar ja.
Dat was bij "Ben van Dijk" bij mijn ouders in Oss.
Dat was bij "Ben van Dijk" bij mijn ouders in Oss.
ach...in een volgend leven lach je er om!
Pagina: 1