We hebben een groot grindpad in de tuin, zeker 50 meter lang en ongeveer 3 meter breed. Er zijn stukken overwoekerd door onkruid en het loopt/rijdt niet fijn. Ipv alles te verwijderen: zou het een optie zijn om (evt. na verwijdering van een laag van een paar cm) grindmatten met worteldoek op de oude grindlaag te plaatsen? Zeker aan de straatkant zou dat fijn zijn ivm fietsen, auto en kliko's. Is dit aan te raden? En is dit voor amateurs zoals wij te doen? Of moet dit door een professioneel bedrijf gedaan worden? Met prijzen van gemiddeld 60 euro per uur ben ik gestopt met offertes opvragen 😞
Andere vraag: waarmee houd ik grind het best op zijn plaats? Nu ligt er tussen grind en gras alleen een rij bakstenen met als gevolg: gras en onkruid in het grind en grind in het gras. Een mooie strakke afscheiding lijkt me mooier. Maar dan moet dan over 50 meter....
Andere vraag: waarmee houd ik grind het best op zijn plaats? Nu ligt er tussen grind en gras alleen een rij bakstenen met als gevolg: gras en onkruid in het grind en grind in het gras. Een mooie strakke afscheiding lijkt me mooier. Maar dan moet dan over 50 meter....