Ik heb dus een AMD TB 1400, Abit KT7E, Creative geforce3 en een soundblaster Live! gekocht. Ik van te voren natuurlijk ff mailen of alles op voorraad is. Ja zeggen ze. Na een week heb ik nog niks ontvangen, zeggen ze, jah de videokaart was niet op voorraad (jaja). Toen ik dan alles had ging ik ff met iemand anders alles in mekaar zetten. PC aan en GEEN BEELD. Na veel gepruts (andere videokaart, geheugen, PCI videokaart), en nog geen beeld had ik het mobo maar terug gestuurd samen met de processor. Krijg ik nu alles terug vandaag. Ik zie mn mobo + cooler, maar nergens is mn cpu te vinden. Ik dus snel et briefje openen: CPU DOORGEBRAND; geen garantie!!! DIT IS DUS ONZIN!!! Ik bellen, zei geven mij de schuld ervan dat IK de cooler der verkeerd opgezet heb. Ja NIET DUS en dat weet ik 100% zeker. Later zeiden ze nog (over de telefoon) dat ze als ze meerdere kapotte hebben, ze deze terug sturen naar AMD. Maar in het HALF-DUITSE briefje staat daar niks over! Mijn theorie: na een poos sturen ze die dingen WEL terug, maar de klant verwacht het geld niet terug (staat niet op et briefje). En houden het geld natuurlijk lekker voor zichzelf. Ook wilden ze niet de volgens hun doorgebrande CPU terugsturen!! NAJA!! Volgens mij liegen ze maar wat, want ik geloof der NIKS van (heb wel eerder een pc in mekaar gezet en iemand anders die hielp ook). Ik ben dus ZWAAR ontevreden. Maar weet iemand wat ik hier aan kan doen ?
Want dit zaakje stinkt nogal !
bvd
[add]
Ook staat in hun algemene voorwaarden dat als het jouw schuld is dat et niet werkt ofzo, dat je ZELF de verzendkostenterug moet betalen evenals 25 aan administratiekosten. Heb ik niet moeten betalen. Volgens mij niet, zodat mensen niet gaan bellen en zei niet dat verhaal hoeven op te hangen over CPUs terugsturen naar AMD, zodat ze het geld zelf kunnen houden!
[/add]
Want dit zaakje stinkt nogal !
bvd
[add]
Ook staat in hun algemene voorwaarden dat als het jouw schuld is dat et niet werkt ofzo, dat je ZELF de verzendkostenterug moet betalen evenals 25 aan administratiekosten. Heb ik niet moeten betalen. Volgens mij niet, zodat mensen niet gaan bellen en zei niet dat verhaal hoeven op te hangen over CPUs terugsturen naar AMD, zodat ze het geld zelf kunnen houden!
[/add]