Weet je zeker dattie niet past?
Het was namelijk ook een teringkarwei om m'n PSU bij het modden in&uit m'n Aopen HQ45 kast te schuiven, maar als je het eenmaal doorhebt is het best wel makkelijk.
Ik weet niet of het etzelfde systeem is, dus ik zal het een klein beetje beschrijven: de PSU steunt bij mij op een klein riggeltje onderaan de opening voor de PSU aan de achterkant van de kast en langs de zijkant (de kant van het mobo). De truuk is om 'm eerst op het riggeltje van de zijkant te duwen. Dit doe je gewoon door de PSU met z'n zijkant derin te kantelen. Vervolgens schuif je het hele ding naar achter. Jammer genoeg zit er ook nog een riggeltje aan de bovenkant van de kast waar de PSU aan komt te hangen met een schroefje als xtra zekerheid. Hierdoor komt hij tijdens het schuiven net weer iets te laag voor het riggeltje op de achterkant waar hij op steunt. Daarom moet je 'm tijdens het schuiven zo kantelen dat hij er scheef inglijdt terwijl hij van achteren gezien recht blijft... Vervolgens klikt hij zowat vast, steunend op de onderste riggeltjes, en naast het riggeltje aan de bovenkant waar hij aan komt te hangen.
Argh, volges mij is dit een heel wazig verhaal geworden.... nouja, tis the best I can do.
Heb geen zin om te painten, want dat neemt ook veelsteveel tijd om uit te leggen.