De smartphone van mijn vrouw heeft sinds kort een eigenaardig probleem. Bij het gebruik van “mobile data” blijft de snelheid altijd tergend laag; de indicator (rechts bovenaan het schermpje) zegt “E” (wat EDGE betekent – een oudere, tragere versie van mobile data). Mijn smartphone, op dezelfde locatie, gaat gezwind naar 4G of zelfs 4G+.
Betekent dit dat die ene smartphone aan vervanging toe is? Of is het een softwareprobleem, of een probleem met de instellingen?
(Haar gsm is een Samsung Galaxy S9+. Mijn gsm is een Samsung Galaxy A52. Alletwee met een abonnement bij Base. Dit is in België.)
Betekent dit dat die ene smartphone aan vervanging toe is? Of is het een softwareprobleem, of een probleem met de instellingen?
(Haar gsm is een Samsung Galaxy S9+. Mijn gsm is een Samsung Galaxy A52. Alletwee met een abonnement bij Base. Dit is in België.)