Vraag


  • pvanavermaet
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:32
De smartphone van mijn vrouw heeft sinds kort een eigenaardig probleem. Bij het gebruik van “mobile data” blijft de snelheid altijd tergend laag; de indicator (rechts bovenaan het schermpje) zegt “E” (wat EDGE betekent – een oudere, tragere versie van mobile data). Mijn smartphone, op dezelfde locatie, gaat gezwind naar 4G of zelfs 4G+.

Betekent dit dat die ene smartphone aan vervanging toe is? Of is het een softwareprobleem, of een probleem met de instellingen?

(Haar gsm is een Samsung Galaxy S9+. Mijn gsm is een Samsung Galaxy A52. Alletwee met een abonnement bij Base. Dit is in België.)

Alle reacties


  • jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
opnieuw opstarten.
en even de instellingen bekijken of de data verbinding nog steeds op automatisch staat

The problem with communication is the illusion it has taken place.