Zoals Xennial of Gen X dat ik ben, ken ik nog de MIX cd's zoals ze vroeger uitkwamen. Een spotify speellijst met allemaal oude liedjes is leuk, tot daar de 12 inch versie van 12 min tussenkomt en je het gevoel hebt dat je een eeuwigheid aan het luisteren bent. Ik ben ook vaak nummers snel beu en in een mix cd gaat het tenminste wat voorruit.
Met het goede weer ben ik dus op zoek naar een goede summer-mix. Ik speel vaak de Summer Mix van Ben Liebrand af, deze kan ik echt aanraden. Wordt gesmaakt door jong & oud en is echt wel een pareltje. Voor de rest heb ik enkel mix-cd's die uit mijn jeugd komen. Denk aan de La Rocca, Dance Opera's achtige muziek maar dan gemixt. Af en toe zet ik ook wat NPO mixen op van omdat het kan soundsystem, maar blijkbaar ben ik daar de enige die dat aangenaam vindt om te luisteren.
Welke mix gaat er regelmatig op bij jullie? Ben op zoek naar nieuwe inspiratie voor aan de BBQ.
Mag van de klassiekers gaan (Jaren 80 - 90 - 00) tot een leuke french house of jaren 90/00 dance muziekmix.
EDIT: Even wat links:
Met het goede weer ben ik dus op zoek naar een goede summer-mix. Ik speel vaak de Summer Mix van Ben Liebrand af, deze kan ik echt aanraden. Wordt gesmaakt door jong & oud en is echt wel een pareltje. Voor de rest heb ik enkel mix-cd's die uit mijn jeugd komen. Denk aan de La Rocca, Dance Opera's achtige muziek maar dan gemixt. Af en toe zet ik ook wat NPO mixen op van omdat het kan soundsystem, maar blijkbaar ben ik daar de enige die dat aangenaam vindt om te luisteren.
Welke mix gaat er regelmatig op bij jullie? Ben op zoek naar nieuwe inspiratie voor aan de BBQ.
Mag van de klassiekers gaan (Jaren 80 - 90 - 00) tot een leuke french house of jaren 90/00 dance muziekmix.
EDIT: Even wat links:
- Ben Liebrand: Ben Liebrand - Grandmix The Summer Edition 2004 part one by Danny | Mixcloud
- Omdat het kan soundsystem: Stream 10-Minuten-Mix #01 | NPO 3FM by Omdat Het Kan | Listen online for free on SoundCloud
- The Groove of America: The Groove Of America 2 (Mixed by Olivier Gosseries and Jos) by Woozee | Mixcloud
- Who's Who's: Olivier Gosseries & DJ Jos - Anthology WW's (DJ Jos) by Woozee | Mixcloud
- The Unity Mixers Techno Computer 3: The Unity Mixers – Techno Computer 3 (1995) by Musica Discoteca Anos 90 | Mixcloud
[ Voor 39% gewijzigd door tc982 op 27-06-2026 20:30 ]
Computers make very fast, very accurate mistakes.