Toon posts:

MiniDisc naar de Harde Schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
|:(
Ik ben op zoek naar een (goede) geluidskaart met onder andere de mogelijkheid om een minidiskspeler op aan te sluiten zodat ik de MD (digitaal) op schijf kan zetten.

Thanks no rad

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik noem maar wat:
live platinum
op die drive-bay zit s/pdif in in de vorm van zo'n coaxiale, en een optical plug

zoiets?

Verwijderd

Terratec DMX gaat ook prima
En heeft een uitmuntende geluidskwaliteit.

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 13:29

Haaguit

HBZNPLT!

Ik gebruik gewoon de line in. Noem me dwaas, maar met mijn Live! is het goed te doen. Je moet alleen wel een goeie recorder regelen dan, want automatische track recognition is er niet bij. Ik knip en plak gewoon achteraf.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 14:47 schreef no-rad het volgende:
|:(
Ik ben op zoek naar een (goede) geluidskaart met onder andere de mogelijkheid om een minidiskspeler op aan te sluiten zodat ik de MD (digitaal) op schijf kan zetten.

Thanks no rad
heeft dat ding ook een dig uit? of is het een draagabre?
dan zou je de hoontecj DSP VE kunnen nemen.+bracket

Verwijderd

Ik neem hieruit op dat je met een gewone geluidskaart (ik heb een SB Live! AudioPCI) via de line in geloof ik geluid van je minidisc op de computer kan zetten..
Heb je hier nog speciale kabels voor nodig en heeft iemand hier dezelfde geluidskaart en kan die dan zeggen of de kwaliteit dan een beetje okee blijft?
/me snapt niet zoveel van audio maar wil wel geluidje opnemen en in flash gooien
Pagina: 1