Vraag

• Relonka
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 20-07 15:14
Hai allemaal. Ik wil graag een makkelijke accuset kopen. Je hebt vgls mij plug and play van Jackery? Ik wil het eigenlijk gewoon zelf neer kunnen zetten. En dat vind ik klinken alsof ik dat ook kan? :-)

Maar ik wil het eigenlijk buiten, bij de ingang aan de zijkant van mijn huis zetten.

Ik zie dat het in de regen en kou kan staan. Iemand hier ervaringen mee? En als ik naar buiten kijk: ook in de hitte.
...

Iemand hier ervaring mee? Zag een mooie aanbieding voorbij komen op facebook
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Heintjespek
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 24-07 16:20
Ik heb deze set ook en is heel makkelijk te plaatsen en aan de praat te krijgen. Het moeilijkste vond ik het sjouwwerk van die zware krengen. 🙂 Ik heb ze binnen en heb ook daarom voor deze set gekozen. Want er zit een intern blussysteem in. Maar ik begrijp dat ze ook buiten kunnen staan. In de kou zullen ze wat minder capaciteit hebben. In de regen kunnen ze ook staan, las ik. Ik zag dat ze ook via hun site een mooie aanbieding hebben.

• Mishabeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-07 12:19
Hij kan met de IP65 idd gewoon buiten staan. Let er wel op dat vrijwel elke omvormer/thuisbatterij niet in direct zonlicht moet staan. Beter voor het rendement van het ding. Ze kunnen tot (heb even gespiekt op Google) 55C omgevingstemperatuur werken. Maar je kent het met de auto vast wel, binnen is warmer dan buiten als de zon er vol op schijnt.

Als je even de kans hebt plaats hem in een schuurtje of gebruik iets anders om hem hier tegen te beschermen (leg er natuurlijk niet een deken oid strak overheen).

Met de kou neemt het met alle batterijen wat af, omdat ze intern wel op temperatuur moeten blijven.

Als laatst: wil je hem gebruiken op 800 Watt dan kan hij in het stopcontact, wil meer op/ontladen richting het huis zorg even voor een eigen groep voor de batterij