Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Of je moet de DTT3500 nemen dat is een digitale set en kan met iedere geluidskaart overweg, maar die zijn er volgens mij niet voor onder de 300,-
Toch?
w00t

Zie een paar posts hogerOp vrijdag 21 september 2001 14:51 schreef robbie007 het volgende:
Ik had ook zo'n soort topic geopend, alleen dan was het voor 1400 piek ipv 300 piek. Volgens mij is het niet eens mogelijk een goede 5.1 set te kopen voor dat geld.
Toch?
Verwijderd
ze staan net bij mijn peeceetje...
ik vind de bas echt mooi! de rest van het geluid is redelijk goed, koste 430 (zie pricewatch)
Ik heb zelf die dtt2500 en daar durf ik gewoon geen rock/metal/whatever ruigs mee te luisteren uit angst dat die speakertjes het begeven op een acceptabel geluidsniveau niveau(ja zo erg klinkt het dan) en daarnaast klinkt die sub niet echt leuk.
BTW deze sets zijn leuk voor trance/dance en r&b/hiphop, daarnaast is de kwaliteit bij film een stuk minder van belang en voldoen ze daarwel.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Vind je niet, is zoOp zaterdag 22 september 2001 17:49 schreef jdvanwijk het volgende:
A3.500! (Philips) Mooi design, mooier geluid dan dtt 2200 (vind ik dan). Ongeveer 330 piek.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning