'GPT 5.6 van OpenAI krijgt uitstel op verzoek van…

Pagina: 1
Acties:

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:52
Artikel: nieuws: 'GPT 5.6 van OpenAI krijgt uitstel op verzoek van Amerikaanse regering'
Auteur: @Hayte

Hey Hayte,

De titel is een beetje gek. "GPT 5.6 van OpenAI krijgt uitstel" klonk alsof iemand OpenAI toelating had gegeven wat later iets te doen. Bijvoorbeeld als ik uitstel krijg om een bepaalde rekening te betalen, dan mag ik later betalen. Dat is een toelating.

"GPT 5.6 van OpenAI wordt uitgesteld" is duidelijker dat er een uitstel zal plaatsvinden bij het uitbrengen van het nieuwe model.. Als de betaling van mijn rekening wordt uitgesteld, dan is dat wat heel anders dan dat ik uitstel krijg om deze te betalen.

Misschien is dit een dingetje Vlaanderen/Nederland, dus wilde het ook niet echt in de typ- en spelfoutjes rapporteren.

Edit: de originele titel was 'OpenAI brengt GPT 5.6 later uit omdat Amerikaanse regering dat wil' en dat lijkt me ook de lading goed te dekken.

[ Voor 9% gewijzigd door b12e op 26-06-2026 21:13 . Reden: Zag net de originel titel in het Telegram kanaal ]

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-07 13:30

AverageNL

Redacteur
Dank voor de feedback @b12e! Ik ben het met je eens. De kop is inmiddels bijgewerkt naar 'wordt uitgesteld' :)