Ik ga een thuisbatterij laten plaatsen en daarbij hoort ook het e.e.a. aan verbouwing van de meterkast.
Nu wil ik mijn huis meer toekomstgericht maken en volledig van het gas. Er gaan dus 4 airco's geplaatst worden, kookplaat wordt vervangen voor een elektrisch exemplaar en tzt zal er echt wel een keer een elektrische auto komen.
Nu kan ik binnen de offerte van de thuisbatterij alles netjes om laten zetten naar 3 fasen, maar ik twijfel.
Het is natuurlijk niet per sé nodig, je betaalt meer vastrecht en ik heb nu nog niet de auto. Kookgroep is ook voldoende voor mijn kookplaat etc.
Wat zouden jullie doen?
Nu wil ik mijn huis meer toekomstgericht maken en volledig van het gas. Er gaan dus 4 airco's geplaatst worden, kookplaat wordt vervangen voor een elektrisch exemplaar en tzt zal er echt wel een keer een elektrische auto komen.
Nu kan ik binnen de offerte van de thuisbatterij alles netjes om laten zetten naar 3 fasen, maar ik twijfel.
Het is natuurlijk niet per sé nodig, je betaalt meer vastrecht en ik heb nu nog niet de auto. Kookgroep is ook voldoende voor mijn kookplaat etc.
Wat zouden jullie doen?