Wijziging User Review - Jaïr.exe beretta

Pagina: 1
Acties:

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:03
Geachte moderator,

Ik verzoek tot verwijdering van de review die beretta op 2 maart 2026 over mij heeft geplaatst.

Conform de werkwijze heb ik via DM contact gezocht met beretta en mijn bezwaar uiteengezet. Beretta heeft na mijn toelichting niet ingestemd met aanpassing of verwijdering, waardoor we er onderling niet zijn uitgekomen. Ik verzoek daarom om bemiddeling door een admin.

Mijn bezwaar:

De review bevat feitelijk onjuiste informatie. Beretta stelt dat het scherm en de omgevingslichtsensor zijn vervangen door niet-originele onderdelen. Dit klopt aantoonbaar niet. De MacBook is geleverd met macOS Sonoma. Op die versie verschijnt er een zwarte balk bovenaan het scherm wanneer een niet-origineel scherm is geplaatst — dit was niet het geval. Pas vanaf macOS Sequoia 15.2 is het mogelijk om schermreparaties uit te voeren met niet-originele onderdelen zonder die melding. Scherm én Ambient Light Sensor zijn dus origineel.

Daarnaast werd de laptop werkend geleverd en is de eerste melding van problemen pas ruim vier maanden na de transactie binnengekomen (oktober 2025 → februari 2026). De beoordeling op communicatie (0 sterren) is eveneens onterecht: ik heb actief gereageerd op de problemen en suggesties aangedragen.

De review is daarmee geen correcte weergave van de transactie en mijn handelen als verkoper.

Link naar de review:
https://tweakers.net/gallery/304128/aanbod/

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de review verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.