Ik sta voor grotendeels dezelfde opgave, met hetzelfde doel: ymvk kabel 5x4 + utp kabel(s) tbv auto opladen in de achteruin.
mantelbuis al in de achtertuin (50cm diep), ligt nu in een bocht klaar om onder/door de fundering te gaan.
:strip_exif()/f/image/wwaXUcO8w8Rsa6UCr8KgOmDo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EtQBH55xVdNh0D0KMzM6jY4m.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik woon iets ten zuid westen van Dordrecht. Ik kom om 50 cm al klei tegen.
Nu dus klaar om onder/door de fundering heen te gaan.
Adviezen zijn welkom: ik heb nog niets gehuurd (qua materiaal). De mantelbuis al wel (zie foto) maar nog geen Ymvk + utp kabels (die komen later wel: ik heb nog geen electrische auto). Het is een nieuwbouwhuis met dus nog geen tuin.
Begrijp ik het goed dat het beste is te proberen onder de fundering door te gaan?
Het irritante is wel dat er een grote (riool)buis direct langs de kruipkelderruimte loopt waar ik niet boven of onder langs (zonder te graven) pas.
mantelbuis al in de achtertuin (50cm diep), ligt nu in een bocht klaar om onder/door de fundering te gaan.
:strip_exif()/f/image/wwaXUcO8w8Rsa6UCr8KgOmDo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EtQBH55xVdNh0D0KMzM6jY4m.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik woon iets ten zuid westen van Dordrecht. Ik kom om 50 cm al klei tegen.
Nu dus klaar om onder/door de fundering heen te gaan.
Adviezen zijn welkom: ik heb nog niets gehuurd (qua materiaal). De mantelbuis al wel (zie foto) maar nog geen Ymvk + utp kabels (die komen later wel: ik heb nog geen electrische auto). Het is een nieuwbouwhuis met dus nog geen tuin.
Begrijp ik het goed dat het beste is te proberen onder de fundering door te gaan?
Het irritante is wel dat er een grote (riool)buis direct langs de kruipkelderruimte loopt waar ik niet boven of onder langs (zonder te graven) pas.