Beste Monitorarm(en) Wit

Pagina: 1
Acties:

Vraag


  • IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:22
Ik zoek een?
Ik heb meestal twee schermen. Met één gecentreerd en één opzij alsof het een 3-monitoropstelling is, maar er is duidelijk geen 3e.

Ik ben op zoek naar armen, maar twijfel tussen dubbele armen, twee enkele. En ik heb een bureaubevestigingssysteem nodig denk ik. Het bureau is echter niet van hardhout of massief, het is eigenlijk een aanrechtblad. Dus ik heb een behoorlijk oppervlak op de houder nodig om het bureau niet te breken met wat gewicht op de arm (sommige bevestigingssystemen die ik zie hebben een klem die echt heel klein is en dus veel gewicht per cm draagt).

Wat is je budget?
Denk rond €100

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nog geen idee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaat om twee 24 inch en later twee 27 inch monitoren.

[ Voor 8% gewijzigd door IKON op 26-06-2026 16:40 ]

Alle reacties


  • pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:35

pistole

Frutter

Ik ken geen systeem dat níet afhankelijk is van een stevige basis. Een grote vloerplaat heb ik eigenlijk nooit gezien (ja, een standaard monitor voet). Is een muurbeugel een optie?

Ik frut, dus ik epibreer


  • IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:22
pistole schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 16:04:
Ik ken geen systeem dat níet afhankelijk is van een stevige basis. Een grote vloerplaat heb ik eigenlijk nooit gezien (ja, een standaard monitor voet). Is een muurbeugel een optie?
Wil ik best wel overwegen. Het blad is stevig, maar het blijft een gelamineerd blad. Ik weet niet of anderen hierop ook met succes een arm gezet hebben. Of misschien 2 enkele beter zijn zelfs. Los van voorgaande.

  • stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
IKON schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 16:41:
[...]

Wil ik best wel overwegen. Het blad is stevig, maar het blijft een gelamineerd blad. Ik weet niet of anderen hierop ook met succes een arm gezet hebben. Of misschien 2 enkele beter zijn zelfs. Los van voorgaande.
Toen ik nog een gelamineerd blad had klemde ik een stuk hout of metalen plaatje tussen het bureaublad en de monitorarm. Dat verdeelt de druk goed en dan krijg je ook geen drukpunt schade in je blad.

🪦🪦RIP Pricewatch design 19-01-2026 🪦🪦


  • TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:14
IKON schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 16:41:
[...]

Wil ik best wel overwegen. Het blad is stevig, maar het blijft een gelamineerd blad. Ik weet niet of anderen hierop ook met succes een arm gezet hebben. Of misschien 2 enkele beter zijn zelfs. Los van voorgaande.
Klem onder de tafel een flink stevige lat/balk en schroef je arm op de tafel + lat.

Wat @stin00 dus beter verwoordt.

[ Voor 4% gewijzigd door TheOmen op 26-06-2026 16:45 ]

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.


  • Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:48
Ik heb een keer daarvoor zoiets als dit gekocht: PUTORSEN Monitormontageversterkingsplaat voor dun glas en andere tafelbladen

Hierdoor wordt de druk beter verdeelt en bescherm je het blad ook meer.

https://ko-fi.com/apart


  • Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:19
Zoiets misschien?
Wanneer je die goed monteert dan zie ik eigenlijk geen gevaar dat er iets gaat afbreken aan je blad.
Of je moet continue wilde bewegingen met het scherm zelf maken, maar volgens mij stel je dat een keer goed in om er vervolgens bijna niet meer aan te komen. Tenzij jij iets anders doet.....

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former


  • 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Soit, ik heb hier al 5 jaar een arm aan een ikea blaadje hangen - als je het niet erg vindt dat er wat deuken in komen is t prima ;)

  • IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:22
Apart schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 16:47:
Ik heb een keer daarvoor zoiets als dit gekocht: PUTORSEN Monitormontageversterkingsplaat voor dun glas en andere tafelbladen

Hierdoor wordt de druk beter verdeelt en bescherm je het blad ook meer.
Dat is Nice! Even zoeken of zoiets in wit bestaat.

  • IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:22
Apart schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 16:47:
Ik heb een keer daarvoor zoiets als dit gekocht: PUTORSEN Monitormontageversterkingsplaat voor dun glas en andere tafelbladen

Hierdoor wordt de druk beter verdeelt en bescherm je het blad ook meer.
Heb je deze ook bij een dubbele monitor arm gebruikt?

  • Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:48
IKON schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 19:21:
[...]

Heb je deze ook bij een dubbele monitor arm gebruikt?
Ik gebruik hem met een https://www.amazon.nl/dp/B0B2PFHGHD

https://ko-fi.com/apart

Pagina: 1