Apple verhoogt prijs veel producten met tot 30 procent,…

Pagina: 1
Acties:

• elemans
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-06 17:31
Artikel: nieuws: Apple verhoogt prijs veel producten met tot 30 procent, prijs iPhones...
Auteur: @arnoudwokke Prijs van goedkoopste Mac mini M4 is wel verhoogd. De 256 GB versie is nu namelijk weer terug, en kost nu net zoveel als voorheen de 512 GB versie.

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Voor dat er nog meer mensen op wjvh in 'Apple verhoogt prijs veel producten met tot 30 procent, prijs iPhones gelijk' los gaan. Ben zo eerlijk om te vermelden dat iPhones erbij is getypt dit was in het begin niet.

Eerst was de link namelijk zonder erin vermeld:
https://tweakers.net/nieuws/249490/apple-verhoogt-prijs-veel-producten-met-tot-30-procent.html

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe - Globalping Probe

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

RobbyTown schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 15:35:
Voor dat er nog meer mensen op wjvh in 'Apple verhoogt prijs veel producten met tot 30 procent, prijs iPhones gelijk' los gaan. Ben zo eerlijk om te vermelden dat iPhones erbij is getypt dit was in het begin niet.

Eerst was de link namelijk zonder erin vermeld:
https://tweakers.net/nieuws/249490/apple-verhoogt-prijs-veel-producten-met-tot-30-procent.html
Ik vraag me af wat het toevoegd in het artikel. De prijsstijging zullen ze waarschijnlijk gewoon doorvoeren bij de nieuwe modellen in september.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Gunner schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 15:38:
[...]

Ik vraag me af wat het toevoegd in het artikel. De prijsstijging zullen ze waarschijnlijk gewoon doorvoeren bij de nieuwe modellen in september.
Daarom had het beter er niet nog erbij getypt kunnen worden. Omdat niet voor iphones is en 18 geen idee wat het gaat worden met de prijzen.

Maar zie de reacties. Wat een verwarring het geeft.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe - Globalping Probe

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16:30

3_s

Dat deel over de iPhone in de titel leest ook gek. Hebben alle iPhone nu eenzelfde prijs of blijft hij gelijk?

• Netburst
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 02-07 10:23
met tot 30 procent

Ik snap de titel niet..

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-07 15:35

arnoudwokke

Redacteur
titel even wat eenvoudiger gemaakt qua opzet, dank allemaal! :)
Pagina: 1