Artikel: nieuws: Vlaamse ziekenhuizen stellen operaties uit door oververhitte server i...
Auteur: @Hayte
Ik lees het artikel, maar ik mis broninfo dat het daadwerkelijk om een (enkele) server gaat wat uitgevallen is? In het artikel staat:
Auteur: @Hayte
Ik lees het artikel, maar ik mis broninfo dat het daadwerkelijk om een (enkele) server gaat wat uitgevallen is? In het artikel staat:
Volgens het bericht van het ziekenhuis, waarin in het artikel verwezen wordt, gaat het om een koelingsprobleem in een datacenter en dus om meerdere systemen/Twee Vlaamse ziekenhuizen melden problemen door oververhitting van een server in Parijs. Het Universitair Ziekenhuis Antwerpen stelt bepaalde zorg uit en het Gentse AZ Sint-Lucas voert helemaal geen operaties uit. Op de getroffen server staat het elektronisch patiëntendossier.
Suggeren dat het om een enkelvoudig uitgevoerd systeem gaat, lijkt zonder verdere onderbouwing dan ook niet juist.Er hebben zich gisteravond problemen voorgedaan in het internationaal datacenter van onze EPD-leverancier door de aanhoudende hitte. Intussen is de koeling hersteld en is de heropstart van de systemen lopende. We hopen in de komende uren terug normaal operationeel te zijn.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B