Hoi,
Ik ben voor de bridgeclub waar ik penningmeester van ben opzoek naar een goedkope registrar/hoster.
We hoeven voorlopig alleen maar een domein forwarder in te kunnen stellen en we willen email forwarders aan kunnen maken, zodat we email adressen als bestuur@xyz.nl kunnen aanmaken.
We hebben dus geen webhosting nodig.
Ik heb zelf mijn domeinnaam bij Antagonist geregistreerd, an sich niets mis mee, maar hij wordt wel elk jaar een stuk duurder
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Grt.
Cor.
Ik ben voor de bridgeclub waar ik penningmeester van ben opzoek naar een goedkope registrar/hoster.
We hoeven voorlopig alleen maar een domein forwarder in te kunnen stellen en we willen email forwarders aan kunnen maken, zodat we email adressen als bestuur@xyz.nl kunnen aanmaken.
We hebben dus geen webhosting nodig.
Ik heb zelf mijn domeinnaam bij Antagonist geregistreerd, an sich niets mis mee, maar hij wordt wel elk jaar een stuk duurder
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Grt.
Cor.