Toon posts:

Geforce 2 GTS flikkert aan uit...

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
lo,

Kheb een probleem met me Geforce 2 gts... als ik gewoon windows draai onder alle display driver behalve 6.31 dan flikkert me beeld om de zoveel tijd een kwart sec ofzo uit en dan weer aan.. dit doet ie altijd 2 keer snel achter elkaar. soms doet ie et om de halve minuut soms om 5 min ofzo. Als ik een game draai, d3d of glide dan doet ie dat niet. Zoals ik al zei hij doet et alleen goed onder driver 6,31 van asus... bij alle nvidia en hogere asus driver doet ie dus wel flikkeren. t ligt niet aan de software.. heb geformat ligt ook niet aan et moederbord want die is ook nieuw bij de oude deed ie ook flikkeren.

Tis was opzich niet zo een probleem omdat ik wel tevreden ben met die 6,31 drivers alleen nu heb ik een multiboot met winxp en 98 en ik krijg die 6.31 drivers niet werkend onder winxp. En ik wil wel graag xp draaien alleen met dat flikkeren is et nogal irri. :)

tnx

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Misschien ligt het aan je monitor?
Ik zou toch proberen om de nieuwste drivers (21.80) in XP te installeren,lopen heel stabiel,en waarom gooi je '98 er niet vanaf?

Verwijderd

Topicstarter
Die drivers heb ik geprobeerd in xp nog steeds etzelfde probleem :(

en ik heb 98 erop omdat ik een a3d kaart heb en veel cs :)

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Helaas weet ik het ff niet. :?
Ik heb zelf ook wel eens zoiets,vaak als hij langer als een dag aanstaat...dan doet ie even knipknipflits maar zoals bij jou om de 5 min. is echt niet goed...

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

glide??? das 3dfx geen nvidia.. of gebruik je iets als OpenGlide?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:34
Je hebt zeker windows 2000, of niet?

Verwijderd

Topicstarter
nee win98 en winxp maar bij 2000 doet ie dat ook

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:34
Op vrijdag 21 september 2001 18:44 schreef Ma3stro het volgende:
nee win98 en winxp maar bij 2000 doet ie dat ook
Misschien is het dan toch de kaart zelf, maar onder 2k heb ik dit probleem ook gehad, maar nieuwe drivers waren de oplossing.
Pagina: 1