Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Hmmm ik probeer idd ook FireBurner wel eens, maar die werkt niet lekker onder Win2k (maar dat kan ook aan mij liggen).
Ik heb ook wel problemen gehad met buffer underruns.
Wat ik nu doe is gewoon met IsoBuster de BIN uitpakken en dan met Nero toasten, dat werkt ook
Ik heb ook wel problemen gehad met buffer underruns.
Wat ik nu doe is gewoon met IsoBuster de BIN uitpakken en dan met Nero toasten, dat werkt ook
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
Lite-on heeft niet de originele BURN-proof, maar een eigen techniek genaamd "Super-link".
En dat ondersteund fireburner denk ik niet.
En dat ondersteund fireburner denk ik niet.
Verwijderd
Lite-On heeft en Just-link en BurnProof
Maar Fireburner 2.?? die ondersteunt pas BurnProof en die versies daarvoor nog niet.....
Heb dezelfde brander en onder Win2k Werkt fireburner perfekt maar gebruik toch meestal Nero voor branden Bin's...
Maar Fireburner 2.?? die ondersteunt pas BurnProof en die versies daarvoor nog niet.....
Heb dezelfde brander en onder Win2k Werkt fireburner perfekt maar gebruik toch meestal Nero voor branden Bin's...
Volgens mij lockt FB je CD bakker niet, dus als je hem accessed dan heb je meteen een gare cd (iig bij mij is dat wel zo.. ik hoef alleen maar de windoos explorer te openen en ik heb er weer een onderzetter bij)
Hint: gebruik Nero 5.0.x (dus NIET 5.5!!)
File/Write image
daarna ff de .cue openen, en fikken maar
Waarom geen 5.5: Geen of hele brakke ondersteuning van bin/cue
Hint: gebruik Nero 5.0.x (dus NIET 5.5!!)
File/Write image
daarna ff de .cue openen, en fikken maar
Waarom geen 5.5: Geen of hele brakke ondersteuning van bin/cue
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
laat maar, zag te laat dat het de 12101B was ipv de 12102BOp vrijdag 21 september 2001 16:47 schreef michielk het volgende:
Lite-On heeft en Just-link en BurnProof
Ik ga even wat testjes doen met Nero 5.0.x. Ik laat wel weten of het gelukt is. Thanx 4 the info ppl!
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Pagina: 1