Re import auto UK

Pagina: 1
Acties:

Vraag


  • saabfanatic
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 19:12
Ik heb een auto op het oog die nu in Engeland staat. De auto komt oorspronkelijk uit Spanje maar staat wel op Engels kenteken.

Stel ik wil deze auto importeren naar Nederland, dien ik dan (ook) de BTW en invoerrechten te betalen?

Alle reacties


  • GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:54
Dat de auto oorspronkelijk Spaans was doet er niet toe. Je importeert een voertuig van buiten de EU en dan komt er aardig wat bij kijken volgens mij. Tenzij het een bijzondere hobby-auto is ben je waarschijnlijk beter af om in Nederland - of in elk geval binnen de EU - iets te kopen.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n