Ik heb een auto op het oog die nu in Engeland staat. De auto komt oorspronkelijk uit Spanje maar staat wel op Engels kenteken.
Stel ik wil deze auto importeren naar Nederland, dien ik dan (ook) de BTW en invoerrechten te betalen?
Stel ik wil deze auto importeren naar Nederland, dien ik dan (ook) de BTW en invoerrechten te betalen?