Fritz!Box IPv4 pagina wil niet laden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Vanwege een overstap van Delta naar Hollandsnieuwe heb ik mijn Fritz!Box 5590 fiber vervangen door een 2e hands 6690 Cable. Bijna alles lijkt goed te werken op 1 pagina na. Die wil niet laden.
Fritz!Os 8.25

De pagina die ik bedoel is:
- Thuisnetwerk - Netwerk - Tab Netwerkinstellingen - Geavanceerde Netwerkinstellingen wijzigen - Tab IPv4
Daar blijft de cursor rondjes draaien.

De andere tabbladen daar, waaronder IPv6 werken wel.
Ik heb geprobeerd met Firefox, Vivaldi, Safari, en Prive venster, op Macos 26.5.1, en op iPhone IOs 26.5.1, hetzelfde. Net nog geprobeerd op Windows 11, maar ook daar laadt die pagina niet.

Ik ben aan het mailen met support hierover. Maar ben wel benieuwd of er meer mensen zijn met of deze Fritz!Box, of deze versie 8.25 die dit probleem ook hebben?

Alle reacties

• ewoutw
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-06 16:37
factory reset al geprobeerd?
is het de nieuwste versie van Fritz!os, anders updaten.
Anders zou ik contact op nemen met Fritz! als ik jouw was. Dit lijkt me geen probleem wat door een instelling komt ofzo...

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Browser cache al gecleard?
In-private ook problemen mee?
Biedt de Fritz!Box ook cli?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• ahbart
  • Nu online
Yep. Allemaal geprobeerd, maar helaas zelfde probleem. Ook windows pc geprobeerd, zelfde resultaat.

Laatste versie van Fritz!Os

[ Voor 14% gewijzigd door ahbart op 25-06-2026 13:05 ]

• Nespresso
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 13:20
Net de update op mijn 5590 geïnstalleerd, is wel een andere router, maar werkt zonder problemen. IPV4 en IPV6 werken beide zonder problemen. Verder geen problemen ondervonden!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen idee of het lukt maar anders de firmware opnieuw installeren. Zorgen dat het juiste bestand hebt bij Fritz vandaan en deze installeren, mogelijk dat er iets is misgegaan bij een vorige update.

https://download.avm.de/fritzbox/fritzbox-6690-cable/other/fritz.os/

[ Voor 28% gewijzigd door Frogmen op 25-06-2026 14:46 ]

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• ahbart
  • Nu online
Nespresso schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 13:14:
Net de update op mijn 5590 geïnstalleerd, is wel een andere router, maar werkt zonder problemen. IPV4 en IPV6 werken beide zonder problemen. Verder geen problemen ondervonden!
Je bedoelt de IPv4 en IPv6 tabs toch, op:
- Thuisnetwerk - Netwerk - Tab Netwerkinstellingen - Geavanceerde Netwerkinstellingen wijzigen -tab IPv4 en tab IPv6?

Fritz support meldt net dat ze het probleem nog niet kennen en nader onderzoek moeten doen, wat meer tijd kost.

[ Voor 11% gewijzigd door ahbart op 25-06-2026 15:12 ]

Pagina: 1