Vanwege een overstap van Delta naar Hollandsnieuwe heb ik mijn Fritz!Box 5590 fiber vervangen door een 2e hands 6690 Cable. Bijna alles lijkt goed te werken op 1 pagina na. Die wil niet laden.
Fritz!Os 8.25
De pagina die ik bedoel is:
- Thuisnetwerk - Netwerk - Tab Netwerkinstellingen - Geavanceerde Netwerkinstellingen wijzigen - Tab IPv4
Daar blijft de cursor rondjes draaien.
De andere tabbladen daar, waaronder IPv6 werken wel.
Ik heb geprobeerd met Firefox, Vivaldi, Safari, en Prive venster, op Macos 26.5.1, en op iPhone IOs 26.5.1, hetzelfde. Net nog geprobeerd op Windows 11, maar ook daar laadt die pagina niet.
Ik ben aan het mailen met support hierover. Maar ben wel benieuwd of er meer mensen zijn met of deze Fritz!Box, of deze versie 8.25 die dit probleem ook hebben?
Fritz!Os 8.25
De pagina die ik bedoel is:
- Thuisnetwerk - Netwerk - Tab Netwerkinstellingen - Geavanceerde Netwerkinstellingen wijzigen - Tab IPv4
Daar blijft de cursor rondjes draaien.
De andere tabbladen daar, waaronder IPv6 werken wel.
Ik heb geprobeerd met Firefox, Vivaldi, Safari, en Prive venster, op Macos 26.5.1, en op iPhone IOs 26.5.1, hetzelfde. Net nog geprobeerd op Windows 11, maar ook daar laadt die pagina niet.
Ik ben aan het mailen met support hierover. Maar ben wel benieuwd of er meer mensen zijn met of deze Fritz!Box, of deze versie 8.25 die dit probleem ook hebben?