MIjn eerste post, ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben.
In de afgelopen jaren een redelijk set neer gezet:
Mijn audio apparatuur bestaat nu uit:
Een rega planar 3 anniversary edition aangesloten op een
Marantz Stereo 70s en die staat lekker te spelen op een setje
B&W 606 S3's (en een sub waar ik nu niet over wil hebben)
Nu heb ik wat geld over en ben niet heel erg te spreken over wat er voor een power uit de voorversterker komt van de Marantz.
Ik moet hem redelijk hard zetten voordat er wat volume uit komt.
Wat zou jullie aanbeveling zijn?
De Rega Fono MK5?
OF zijn er voor dat budget betere te krijgen?
In de afgelopen jaren een redelijk set neer gezet:
Mijn audio apparatuur bestaat nu uit:
Een rega planar 3 anniversary edition aangesloten op een
Marantz Stereo 70s en die staat lekker te spelen op een setje
B&W 606 S3's (en een sub waar ik nu niet over wil hebben)
Nu heb ik wat geld over en ben niet heel erg te spreken over wat er voor een power uit de voorversterker komt van de Marantz.
Ik moet hem redelijk hard zetten voordat er wat volume uit komt.
Wat zou jullie aanbeveling zijn?
De Rega Fono MK5?
OF zijn er voor dat budget betere te krijgen?
Asian Sunrise