Wat is jullie indruk bij deze offerte (België) ? Rijwoning in de stad. Wegwerken van zonnepanelen overschot met Home Assistant. Bedoeling is hoofdzakelijk koeling in de zomer (woonruimte + slaapkamers) met minstens zeer goede bijverwarming in de tussenseizoenen (bijna louter woonruimte). Ik voorzie een https://protoart.net/product/mitsubishi-electric-air-to-air-cn105-interface-wifi om iedere binnenunit aan te sturen.
Mitsubishi Electric: 2 x hetzelfde set (1 x buitenunit + 2 binnenunits), dus 6 toestellen in totaal.
6.8 kW combi buitenunit met een 6 kWh voor de open woonruimte (uiteinde woonruimte) + slaapkamer erboven. En dit dus tweemaal: 1 set aan de voorkant van het huis en de andere set aan de achterkant van het huis. De 2 maal 6.0 kW werken dus elk naar dezelfde ruimte met totaal 219 m3 (bureau heeft een openschuifbare glazen wand).
/f/image/b2HWB5HmyxtoaRtK9vAFLNZY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ixu1ErWutxUfv2H093UKwHnA.png?f=user_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
De prijzen van deze toestellen los on-line geven aan dat de verkoper de buitenunit wil tonen als goedkoper dan een binnenunit
(1500 online), de Diamond LN60VG2 kleine marge voor installatie (1500 online) en de AY25VG met een enorme marge.
Vraag:
Commercieel interessant ondanks scheeftrekkingen? Dimensionering in het algemeen??
Mitsubishi Electric: 2 x hetzelfde set (1 x buitenunit + 2 binnenunits), dus 6 toestellen in totaal.
6.8 kW combi buitenunit met een 6 kWh voor de open woonruimte (uiteinde woonruimte) + slaapkamer erboven. En dit dus tweemaal: 1 set aan de voorkant van het huis en de andere set aan de achterkant van het huis. De 2 maal 6.0 kW werken dus elk naar dezelfde ruimte met totaal 219 m3 (bureau heeft een openschuifbare glazen wand).
/f/image/b2HWB5HmyxtoaRtK9vAFLNZY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ixu1ErWutxUfv2H093UKwHnA.png?f=user_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
De prijzen van deze toestellen los on-line geven aan dat de verkoper de buitenunit wil tonen als goedkoper dan een binnenunit
Vraag:
Commercieel interessant ondanks scheeftrekkingen? Dimensionering in het algemeen??
LR AWD * SILVER * BLACK * AERO * TREKHAAK * RN109632xxx - 4-10-19 * VIN 28-11 * Levering Gent 19/12