Digital Forge - Full Service Digital Agency
Vraag
Alle reacties
Wat wil je bereiken met het topic? Lijkt nu vooral reclame voor de (AI?) site.
Hahaha ... nou, het niveau is weer denderend laag.Kurkentrekker schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 17:12:
Dit is in 10 minuten gevibecode.
- Misschien wat waardering tonen dat iemand iets volledig gratis probeert te doen voor de community?
- Het is niet vibecoded
- Positieve feedback is erg gewaardeerd. Ben je jaloers of gun je iemand iets niet, reageer dan niet. Zonde van de tijd voor beide partijen ;)
Digital Forge - Full Service Digital Agency
Okay nou sorry. Ik laat ook wel eens een tooltje en een interface genereren door AI en dan is dit wel precies hoe het eruit komt te zien. Dus vergeef me als ik door de parallellen concludeer dat dit op dezelfde manier is gedaan. Overigens, het blijkt niet uit van de originaliteit dus als je dit allemaal zelf hebt zitten programmeren dan is dat een beetje verspilde tijd geweest, want dit trek je echt zo uit Gemini.digitalforge schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 17:15:
[...]
Hahaha ... nou, het niveau is weer denderend laag.
- Misschien wat waardering tonen dat iemand iets volledig gratis probeert te doen voor de community?
- Het is niet vibecoded
- Positieve feedback is erg gewaardeerd. Ben je jaloers of gun je iemand iets niet, reageer dan niet. Zonde van de tijd voor beide partijen ;)
En het is pas een community als je leden hebt ;)
ik ben zeker niet jaloers en ik gun je van alles. Succes met je platform.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()