Na installatie van de proxyserver op een nt4 server kunnen de clients wel gewoon aanloggen op de server en internetten/downloaden. Alleen programma's zoals kazaa,mirc,FTP en de belangrijkste van allemaal natuurlijk
de koetjes komen niet door de proxy heen
. Nu heb ik op de proxy server bij de opties winproxy en winsocksproxy enable access control uitgezet zodat de clients dus wel kunnen browsen/downloaden,(p.s. de eerste keer dat ik dit allemaal installeerde was dit + op de clients de proxy (map mspclnt op de nt server geloof ik) te installeren genoeg om alles vanaf de clients te kunnen doen, ook ftp/mirc ect.) Nu heb ik in de securety opties van winsocks- en winproxy zitten klotuh (iets anders kun je het gewoon niet noemen domweg omdat ik zelf niet eens weet wat ik daar precies aan het doen ben
) maar kan ik er niet achter komen hoe ik dit opgelost krijg. PLZ help.
p.s. heeft het misschien iets met internet explorer (bij lan setting) te maken? of moet ik het toch echt in de proxy instellingen zoeken.
p.s. heeft het misschien iets met internet explorer (bij lan setting) te maken? of moet ik het toch echt in de proxy instellingen zoeken.