- knip -
Ongefundeerde flame verwijderd.
Feedback is welkom mits netjes en opbouwend gebracht
[ Voor 87% gewijzigd door Bor op 23-06-2026 15:43 ]
-knip-
Wanneer je het niet eens bent met een ingreep van een crewlid kan je een DM sturen.
[ Voor 113% gewijzigd door Bor op 23-06-2026 15:48 ]
Voor de geschiedenisles als men dit in 2035 eens googled, ik vind het maar niets. En @evilution ja, daar ben ik me terdege van bewust, vond het fijn dat het hier nog niet doorgedrongen was.
[ Voor 84% gewijzigd door TV_NERD op 23-06-2026 17:46 ]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Eén plaatje zegt meer dan duizend woorden. Het stemt mij verdrietig dat de inhoud van de artikelen op dergelijke manier met het equivalent van lappen nietszeggende broddeltext omkaderd wordt. Een smet op al dat mooie werk.
Indien ik geïnteresseerd was in de diarree van de duivel had ik mijn vraag wel direct aan een llm gesteld.
Niet aan gedacht maar eens, geef mij ook maar een vinkje dat ik het niet hoef te zien.AnonymousGerbil schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 17:11:
Ik zou een vinkje om stockfoto's uit te zetten in de instellingen van de site zeer waarderen, want die prentjes lopen echt de spuitgaten uit voor een regelmatige bezoeker.
Eén plaatje zegt meer dan duizend woorden. Het stemt mij verdrietig dat de inhoud van de artikelen op dergelijke manier met het equivalent van lappen nietszeggende broddeltext omkaderd wordt. Een smet op al dat mooie werk.