Meer stockfoto's bij artikelen waar het niets toevoegt.

Pagina: 1
Acties:

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 18:00
Hoi,

Het valt me op dat bij artikelen zoals deze en deze er tegenwoordig een random stockfoto staat die "iets" met het artikel te maken heeft. Dat kwam vroeger veel minder voor. Is dat iets nieuws en zo ja, welk doel dient het precies?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:37

- knip -
Ongefundeerde flame verwijderd.

Feedback is welkom mits netjes en opbouwend gebracht

[ Voor 87% gewijzigd door Bor op 23-06-2026 15:43 ]

• KwepsjIrrpel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:26
Hier zijn al eerder topics voor geopend. Heeft er mee te maken dat ze een breder publiek willen trekken bij Tweakers.

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:41

Hayte

Nieuwsredacteur

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:37

-knip-
Wanneer je het niet eens bent met een ingreep van een crewlid kan je een DM sturen.

[ Voor 113% gewijzigd door Bor op 23-06-2026 15:48 ]

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 18:00
Niet goed gezocht. Sorry @Hayte doe maar dicht, ligt blijkbaar gevoelig, ik was vooral nieuwsgierig of het idd bij "Tweakers Nieuwe Stijl" hoorde.
edit:
Voor de geschiedenisles als men dit in 2035 eens googled, ik vind het maar niets. En @evilution ja, daar ben ik me terdege van bewust, vond het fijn dat het hier nog niet doorgedrongen was.

[ Voor 84% gewijzigd door TV_NERD op 23-06-2026 17:46 ]

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Dit is iets wat je overal ziet. Net eens wat rond zitten klikken in mijn bookmarks en er is echt amper een site te vinden waar je artikelen zonder plaatjes tegenkomt. En dus ook vaak stockfoto's of ai. Wat dat betreft kwam tweakers nog laat aan op het feestje.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Pagina: 1