Nieuwe NAS en Reolink

Pagina: 1
Acties:

Vraag


  • joostcu
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14:54
Mijn vraag
Ik zit erover na te denken om mijn Nest Hello (Google deurbel) te vervangen met een Reolink. Mede omdat ik nu jaarlijkse kosten heb die alleen maar stijgen, steeds meer probleempjes hiermee EN de beelden draaien bij Google. Icm deze wijziging wil ik eigenlijk ook een NAS gaan plaatsen waar ik de belden dan op kan zetten.

Nog nooit een NAS gehad. Wel heb ik technische kennis, maar probeer over het algemeen (op mn werk dan iig) zover mogelijk weg te blijven van netwerk...

Momenteel zijn er prime deals, dus dacht, mogelijk kan ik daar al een mooie reolink aanschaffen. Ik heb kabels doro mn deur lopen voor een deurbel, dit is geen Ethernet.

Mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog aanraders voor zowel de NAS als de deurbel? Zou ik dit wel of niet moeten doen, etc... Ook vroeg ik mij af of ik ook popups krijg op mn telefoon bij het aanbellen?

Ik heb een Homey thuis staan (geen idee of dit een logische toevoeging aan dit verhaal is.

Zat zelf te kijken naar Synology NAS en wil voor het begin voor een 2tb schijf gaan. Synology is ook de enige die ik ken, dus vandaar dat ik die benoem. Budget zo'n 300/400 euro voor de NAS en dan nog +-100€ voor de deurbel.


[mbr]Er wordt wel wat eigen inzet verwacht. Dus wat zijn je eisen? Wat heb jij al gevonden? Waar twijfel je aan? Anders krijg je alleen berg ongerichte "dit heb ik" antwoorden.[/]

[ Voor 17% gewijzigd door joostcu op 23-06-2026 14:54 ]