Ik heb een nieuwbouw woning met Panasonic warmtepomp en Watts (draadloze) thermostaten in de woning. Op iedere verdieping een verdeler voor de vloerwarming.
Nu wil ik de vloerwarming voor het eerste gebruiken voor koelen, en dit gaat niet echt soepel.
De panasonic heb ik inmiddels op de koelmodus staat (leiding vanuit/naar de panasonic voelt ook koel aan inmiddels), ik heb de Watts themorstaten op een laag genoege temperatuur staan (20 graden, maar ook op 18 veranderd er niks) dat die zou moeten koelen. Ook in de Watts instellingen staat koelen op Yes. Maar er gebeurd vervolgens niks. Ik zie ook geen 'koelvraag' icoontje op de Watts verschijnen overigens.
Moet ik nog iets omzetten/wijzigen aan de verdeler (3 verdelers, op elke verdieping 1), of zie ik iets simpels over het hoofd?
De installateur is, laten we zeggen, wat moeilijk bereikbaar, dus ik heb meer succes denk ik op korte termijn door zelf wat uit te vogelen en rond te vragen.
Dank alvast!
Nu wil ik de vloerwarming voor het eerste gebruiken voor koelen, en dit gaat niet echt soepel.
De panasonic heb ik inmiddels op de koelmodus staat (leiding vanuit/naar de panasonic voelt ook koel aan inmiddels), ik heb de Watts themorstaten op een laag genoege temperatuur staan (20 graden, maar ook op 18 veranderd er niks) dat die zou moeten koelen. Ook in de Watts instellingen staat koelen op Yes. Maar er gebeurd vervolgens niks. Ik zie ook geen 'koelvraag' icoontje op de Watts verschijnen overigens.
Moet ik nog iets omzetten/wijzigen aan de verdeler (3 verdelers, op elke verdieping 1), of zie ik iets simpels over het hoofd?
De installateur is, laten we zeggen, wat moeilijk bereikbaar, dus ik heb meer succes denk ik op korte termijn door zelf wat uit te vogelen en rond te vragen.
Dank alvast!
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
/f/image/CDAre9dFC3Rt0b8vs30A0BzJ.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/gCaITbBRrsuqgLUhhk385xIR.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/KMR2NWIxDBkJiqo7ocD2r2eB.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/H5aLbAILjvl9V4FBXId7oM4o.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/m1wZ3efKWVbxV3l9y6Gn04pP.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/uOlwR1UCzDCQJNGX6KEW392F.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/tr7Nrq8rrtE3XwVttfsK6P6Y.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/iPQ6lL75XEPw77trht1IjKEn.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9su4JshaZxOXVcnJweNVNiCN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/723ZmRFaDtO2pU8N6JHe9kyb.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/9P7Iaae2t26pxSKZ3oBj4giQ.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/kabEN07PD5fdMgHRocAWGlMu.png?f=fotoalbum_large)