Ik wil nieuwe kunststof kozijnen nemen. Heb daar al een paar offertes van.
Waar ik niet uitkom is het volgende...
"Ventilatieroosters"
De ene kozijnenboer zegt, roosters wordt niet meer gedaan want je hebt nu tegenwoordig een kleine ventilatiestand in het kiepraam (staat dus op een klein kiertje) En met weekendje weg en vakantie gewoon daar op laten staan. (Huh.. inbraak gevoelig?)
De andere kozijnenboer zegt, zeker wel roosters omdat je anders met je mechanische ventilatie systeem komt te zitten dat zuigt je woonkamer vacuüm. En als je de afzuigkap aanzet krijg je nog meer vacuum. En als iemand naar de wc een grote boodschap heeft gedaan trekt dat door je hele huis heen als de afzuigkap aanstaat
Gaat best om veel geld en snap het ff niet meer wat is nu wijsheid is wel of geen roosters in de nieuwe kozijnen? Of is 1 rooster in de wnk genoeg?
Waar ik niet uitkom is het volgende...
"Ventilatieroosters"
De ene kozijnenboer zegt, roosters wordt niet meer gedaan want je hebt nu tegenwoordig een kleine ventilatiestand in het kiepraam (staat dus op een klein kiertje) En met weekendje weg en vakantie gewoon daar op laten staan. (Huh.. inbraak gevoelig?)
De andere kozijnenboer zegt, zeker wel roosters omdat je anders met je mechanische ventilatie systeem komt te zitten dat zuigt je woonkamer vacuüm. En als je de afzuigkap aanzet krijg je nog meer vacuum. En als iemand naar de wc een grote boodschap heeft gedaan trekt dat door je hele huis heen als de afzuigkap aanstaat
Gaat best om veel geld en snap het ff niet meer wat is nu wijsheid is wel of geen roosters in de nieuwe kozijnen? Of is 1 rooster in de wnk genoeg?