Kunststof kozijnenboer wie kent hun?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Steenwijkerland
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Hallo

Ik ben bezig met verschillende kozijnboeren on offertes aan het opvragen voor de gehele woning.

Nu heb ik ook een aantrekkelijke offerte van K ozijnkeur maar kan ik totaal niets over vinden op internet. Wel een website. Bedrijf is samen met i solatiekeur met veel goede reviews.

Mijn vraag is dan ook wie heeft er goede ervaringen met deze?

Ps)

Als de vraagstelling niet mag hoor ik het wel?

Alle reacties

• H-W
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:24

H-W

Ik denk dat als het te mooi is om waar te zijn, het wel niet waar zal zijn. Volgens de inschrijving bij de KvK bestaat het bedrijf al een jaar. Als er dan nog niks van je bedrijf op het wereldwijde web staat, maar je voor je andere bedrijf wel een ronkende website hebt? Maar misschien zie ik het verkeerd?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geen website, geen Google vermelding, nergens reviews. Wil je daar echt aan beginnen? Klinkt net zo legit als Nederland isoleert en dergelijke

• Steenwijkerland
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Bedankt voor de reacties.

Stof tot nadenken...

Lastig, kan ook iemand zijn die een bedrijf van de grond probeert te krijgen.

Gezien het samen opgaat met het isolatiebedrijf die best veel goede reviews heeft.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 16:51

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Klinkt alsof je zelf de beslissing al hebt gemaakt (want goedkoop) en hier hoopt op bevestiging van mede Tweakers.

Goedkoop is duurkoop. Geef liever wat meer uit aan een betrouwbaar bedrijf.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Onderschat kozijnen en glas niet. Kozijn en glas is een belangrijk onderdeel van je gebouwschil. Niet alleen qua isolatiewaardes maar ook de manier van plaatsen en de afwerking. Er zijn genoeg topics van mensen die dachten een goeie kozijndeal te hebben en het hing aanmekaar met proppen PUR, ouwe latten en gebroken gevelstenen.
Natuurlijk, ook nieuwe bedrijven moeten een kans krijgen en misschien moet jij ze die kans geven maar dan moet je een vreselijke duidelijke offerte hebben die helemaal uitgekauwd is op alles wat er wel of juist niet moet gebeuren. Zodat je als het toch tegenvalt iets hebt om mee te slaan.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:52
"Samen"? het is hetzelfde bedrijf, staat op hetzelfde adres.

Reviews op sites zelf hebben 0 waarde. Vaak herschreven soms zelf bedacht of AI. Reviews op google, trustpilot zeggen al ietsje meer of gewoon even échte referenties opvragen is bij twijfel altijd een goed plan.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Allereerst, je kunt de naam met een spatie schrijven maar nog steeds staat dit topic op pagina 1 als je Googelt op de bedrijfsnaam ;)

Isolatiekeur BV en Kozijnkeur BV hebben verschillende KVK-nummers maar vermelden hetzelfde adres. Kozijnkeur lijkt geen (online) activiteiten te ontplooien, maar Isolatiekeur wel. En Isolatiekeur doet nota bene ook glasisolatie. En dan is er op hetzelfde adres ook nog een registratie van ETS isolatie, die volgens Google Maps eigenlijk de hele gevel heeft beletterd.

Onderaan de streep lijkt mij van belang met wie je zaken doet. Martin en Ronnie van Isolatiekeur worden consistent erg positief gereviewd. ETS isolatie vertoont een wisselender beeld. Duik eens de KVK in, om te kijken of/hoe de concern-relaties zijn en wie er achter de BV's zit. Kost misschien een paar keer een paar euro, maar wat onderzoekskosten horen nu eenmaal bij een grote uitgave (en kunnen een geschil over duizenden euro's voorkomen).

/edit: @Mistraller Als je referenties opvraagt, krijg je natuurlijk ook niet de ontevreden klanten te spreken.

[ Voor 5% gewijzigd door Thijsmans op 23-06-2026 09:31 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Steenwijkerland schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 07:27:
Bedankt voor de reacties.

Stof tot nadenken...

Lastig, kan ook iemand zijn die een bedrijf van de grond probeert te krijgen.

Gezien het samen opgaat met het isolatiebedrijf die best veel goede reviews heeft.
Dan begin je met een Google vermelding en simpele site (of wat social media)

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:52
Thijsmans schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 09:31:
Allereerst, je kunt de naam met een spatie schrijven maar nog steeds staat dit topic op pagina 1 als je Googelt op de bedrijfsnaam ;)

Isolatiekeur BV en Kozijnkeur BV hebben verschillende KVK-nummers maar vermelden hetzelfde adres. Kozijnkeur lijkt geen (online) activiteiten te ontplooien, maar Isolatiekeur wel. En Isolatiekeur doet nota bene ook glasisolatie. En dan is er op hetzelfde adres ook nog een registratie van ETS isolatie, die volgens Google Maps eigenlijk de hele gevel heeft beletterd.

Onderaan de streep lijkt mij van belang met wie je zaken doet. Martin en Ronnie van Isolatiekeur worden consistent erg positief gereviewd. ETS isolatie vertoont een wisselender beeld. Duik eens de KVK in, om te kijken of/hoe de concern-relaties zijn en wie er achter de BV's zit. Kost misschien een paar keer een paar euro, maar wat onderzoekskosten horen nu eenmaal bij een grote uitgave (en kunnen een geschil over duizenden euro's voorkomen).

/edit: @Mistraller Als je referenties opvraagt, krijg je natuurlijk ook niet de ontevreden klanten te spreken.
Eens; dat is altijd lastig. Maar dan vallen er vaak al heel wat af. En in de bouw geldt vaak "ons kent ons" dus een referentie hoeft niet persé een eindklant te zijn, maar kan ook een projectontwikkelaar zijn die dit bedrijf als onderaannemer heeft ingezet. "Vraag door", dat is wat belangrijk is.
Ik zei niet voor niets dat je naar echte online reviews moet kijken en dan nog; bedrijven zijn vaak overijverig in het wegpoetsen van "onterechte" recenties op trustpilot.
Bij twijfel niet inhalen. Kozijnen horen zeer lang mee te gaan, dus bedenk waar je op bespaart.

Wat MIJ opvalt is de TM toevoeging. Staat leuk maar heeft hier geen enkele status.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 19:11
offtopic:
Niet voor niets noemen ze kunstof kozijnen "white gold" in de gelijknamige serie op Netflix.

• DNLK
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:10
Hoe ben je aan hun offerte gekomen? Wat is in eerste instantie dan de reden dat je bij hun terecht bent gekomen. Hoe uitgebreid hebben zijn de de offerte komen opnemen, wat was toen al je gevoel erbij? Wat was hun verhaal toen je zei dat je ze niet op het internet kan vinden?

[ Voor 15% gewijzigd door DNLK op 23-06-2026 11:49 ]

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-06 20:54

LankHoar

Langharig tuig

Dat een bedrijf niet online te vinden is hoeft niet alles te zeggen. Bij mijn zijn de kozijnen/ramen vorig jaar vervangen door een bedrijf dat puur met mond-op-mond reclame werkt (en echt druk zat zijn). Ze hebben puik en voordelig werk geleverd bij beide buren, dus ik had er het volle vertrouwen in. Het is ook naar behoren afgerond, en wel minstens 1/3 goedkoper dan 5 andere kozijnboeren die ik langs heb laten komen.

Maar goed, in geval van TS moet je dan maar net bestaande klanten kunnen vinden waardoor je kunt zien of ze goed werk leveren.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Ieny
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04:07
T2KOZIJNEN Goede firma 50 jaar ervaring

• Ieny
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04:07
Oh ja goedkoop is vaak duurkoop.
Pagina: 1