Ik heb op Marktplaats een advertentie gezien van een RTX 5070 TI voor 440 euro.
Aangezien ik de prijs onwaarschijnlijk laag vindt, heb ik aan de verkoper gevraagd of ik de videokaart op kan komen halen. Dat kan inderdaad, echter is het wel een autorit van 3 uur heen en 3 uur terug.
Het zou denk ik zonde zijn om zo'n rit voor niks te maken.
Wat denken jullie?
Aangezien ik de prijs onwaarschijnlijk laag vindt, heb ik aan de verkoper gevraagd of ik de videokaart op kan komen halen. Dat kan inderdaad, echter is het wel een autorit van 3 uur heen en 3 uur terug.
Het zou denk ik zonde zijn om zo'n rit voor niks te maken.
Wat denken jullie?