Winamp

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IK heb winamp 2.75 erop zitten met win xp.Maar als ik paar minuten luister valt het geluid gewoon weg :(.En dat heb ik niet met winmedia player alleen vind ik het geluid slecht van winmedia player.Ik heb een soundblaster live kaart.Is dit probleem bekent bij jullie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07 01:24

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Klink erg wazig, maar zou het geen soort powersave toestand kunnen zijn? Dat je geluidskaart in een soort standby mode wordt gezet? Of het kan weet ik niet, maar tegenwoordig kan veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me sterk want onder winmedia player nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Op vrijdag 21 september 2001 13:42 schreef enmot het volgende:
alleen vind ik het geluid slecht van winmedia player.
Ik denk dat, dit probleempje psychisch is, WM gebruikt dezelfde codec als winamp en andersom.

Je kan evt. je geluidsinstellingen gaan tweaken met een equaliser

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook niet toevallig bij een bepaalde toetscombo?? Ik heb namelijk zelf software geinst als ik nu CTRL-A doe dan gaat m'n geluid op Mute. Ik denk dat t de software van m'n toetsenbord is, magoed weet je wel zeker dat het aan Winamp ligt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn vorige geluidskaart een Diamond MX300. Had het probleem onder win2k en winxp heb maar een andere geluidskaart gekocht. Heb windows wel eens geinstalleerd zonder acpi heeft ook geen effect.
kijk je logfiles maar eens na staat waarschijnlijk iets in met acpi. Je kan gewoon je geluidskaart bij systeembeheer even disabelen en dan weer enabelen, dan doet ie het weer maar weer voor een korte tijd en dat vond ik niet genoeg, heeft waarschijnlijk niet met winamp te maken maar met drivers van de geluidskaart of aansturing van de geluidskaart.

Greetz,
Hurricane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat echt weg het geluid al raak ik niks aan dat gebeurt niet naar 1min maar naar 3/4 nummers.En onder media heb ik nergens last van.En ik raak ook dan geen toets aan.Wordt er gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ga eens naar de winamp preferences en dan naar output.
Staat daar je output van winamp op: Nullsoft waveOut plug-in zet hem dan eens op Nullsoft DirectSound plug-in, en kijk wat ie dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:54

Arno

PF5A

--> [forum=10] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb ook 2.75, XP en een Live! maar geen problemen hier. Probeer anders 2.76 eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu mijn uotput veranderd en heb nu geen last meer :).Dank je mensen voor het advies
Pagina: 1