Feedback: Webshops Europese Toegangelijkheids verklaring

Pagina: 1
Acties:

• Tommerd
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:54
Artikel: nieuws: Maar twee grote Nederlandse webshops voldoen aan Europese toegankelij...
Auteur: @JaspB

Beste Redactie,

Interessant onderwerp voor een artikel! Wanneer een specifiek aantal webshops in de titel wordt genoemd ("Maar twee grote Nederlandse webshops") zoek ik automatisch in de text van het artikel naar welke webshops dat zijn. Helaas kon ik het daar niet vinden (gelukkig wel in een comment). Dit weglaten van het noemen van specifieke merken zie ik af en toe gebeuren in soortgelijke artikelen (ik herinner me een artikel over BPA in koptelefoons eg), en ik vroeg me af of dat een bewuste keuze is? Ik zou zelf idealiter de lijst in het artikel zien, of tenminste de top/bottom X.

• JaspB
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:21

JaspB

Nieuwsredacteur
Ja, ik had aanvankelijk een iets andere insteek (en dus kop) bij dit artikel, maar de concretere kop van 'twee grote Nederlandse webshops' is interessanter. Maar dan moet ik natuurlijk wel de namen van die twee toevoegen! Duh.

Nu alsnog gedaan. Sorry voor het zoekwerk (en lang leve de nuttige comments van tweakers!). En dank voor mij hierop wijzen. 👍

• Tommerd
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:54
Ah super, bedankt voor het toevoegen!