Ik wil in twee slaapkamers de radiator verwijderen en een Daikin Perfora vloerunit plaatsen.
De lastigheid is dat het een 1-pijps systeem is. Ik moet dus de CV leiding doorlussen en ik ben daarom op zoek naar de meest handige (en liefst ook fraaie) methode om dat te doen.
Ik zat te denken aan een soort simpel onderblok maar dan zonder aansluiting voor een radiator, maar dat lijkt niet te bestaan.
De lastigheid is dat het een 1-pijps systeem is. Ik moet dus de CV leiding doorlussen en ik ben daarom op zoek naar de meest handige (en liefst ook fraaie) methode om dat te doen.
Ik zat te denken aan een soort simpel onderblok maar dan zonder aansluiting voor een radiator, maar dat lijkt niet te bestaan.
