3 weken geleden heeft de gemeente een grondige schoonmaak van alle stoepen en paden gedaan. Vermoedelijk is dit met een roterende staalborstel oid gebeurd.
Bij het schoonmaken zijn ze veel te dicht langs de gevel van ons huis gegaan (en de buren) met als gevolg dat over de gehele lengte van het huis bakstenen en voegen zijn uitgeslepen. Dit heb ik direct na ontdekking(dag erna) kenbaar gemaakt bij de gemeente en tot op heden (3 weken later) nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Ik heb van de week een afspraak met een jurist van rechtsbijstand hoe nu verder.
Voor mijzelf rest vooral de vraag, hoe is dit soort schade uberhaupt op te lossen, kan dit nog ingevuld worden met een speciaal (op kleur) voegmiddel, of moeten hier eigenlijk gewoon alle bakstenen vervangen gaan worden?
Bij het schoonmaken zijn ze veel te dicht langs de gevel van ons huis gegaan (en de buren) met als gevolg dat over de gehele lengte van het huis bakstenen en voegen zijn uitgeslepen. Dit heb ik direct na ontdekking(dag erna) kenbaar gemaakt bij de gemeente en tot op heden (3 weken later) nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Ik heb van de week een afspraak met een jurist van rechtsbijstand hoe nu verder.
Voor mijzelf rest vooral de vraag, hoe is dit soort schade uberhaupt op te lossen, kan dit nog ingevuld worden met een speciaal (op kleur) voegmiddel, of moeten hier eigenlijk gewoon alle bakstenen vervangen gaan worden?