Mxstream internet delen, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Ik heb in de search gekeken maar ofwel ik gebruik de verkeerde trefwoorden ofwel het staat er niet. :)

Een kennis van mij die geen kabel kan krijgen, heeft mxstream van planet internet, maar zijn vader wil ook internetten.

Nu is mijn vraag, hoe deel ik internet voor mxstream(plantet adsl) :?

Ik wil ( als dat kan ) er een linux ( slackware 7.1 met 2.2.19 kernel ) voor gebruiken. :)

Er zitten 2 netwerkkaarten in, de 1 voor de modem en de ander voor het netwerk.

Hoe stel je in dat linux automagisch inlogt bij planet ? hoe moet ik die verbinding uberhaupt instellen :?

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
|:(

verkeerde forum zie ik net |:(

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kijk eens op: http://www.adsl4linux.nl

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aan internet delen voor MXStream is bijna niets anders dan aan internet delen voor een kabelverbinding. Hiervoor gelden dus gewoon de standaard internet-deel methodes en programma's, zoals Microsoft ICS of winroute en alle varianten.

Eerst moet je je netwerkje goed op orde hebben, als dat het geval is kun je aan de slag met internet delen. Hieronder info.Daarna kom je met de volgende trefwoorden een heel end, en staat in de NT FAQ ook nog wel het één en ander over internet delen.
  • [search=internet sharing]
  • [search=internet delen]
  • [search=winroute]
  • [search=sygate]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 21:05

Arno

PF5A

--> [forum=19] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Dit topic is gesloten.