Hallo allemaal.
Mijn vader was aan het opruimen en kwam zijn oude Windows xp computer tegen. Volgens hem doet hij het nog, en hij vroeg zich af of er mensen in geïnteresseerd zouden zijn.
Gratis, natuurlijk.
Is het voor mij de moeite waard om hem op te schonen en op op de vraag en aanbod te zetten, of is het beter om hem weg te gooien en me de moeite te sparen?
Mijn vader was aan het opruimen en kwam zijn oude Windows xp computer tegen. Volgens hem doet hij het nog, en hij vroeg zich af of er mensen in geïnteresseerd zouden zijn.
Gratis, natuurlijk.
Is het voor mij de moeite waard om hem op te schonen en op op de vraag en aanbod te zetten, of is het beter om hem weg te gooien en me de moeite te sparen?