Gratis of goedkoop email alternatief voor steeds duurder DDS

Pagina: 1
Acties:

  • donaldk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01:13
Ik wil binnenkort over op een andere email aanbieder na 29 jaar. DDS is inmiddels van een van de grote consoliderende groepen en dus gaat er minstens een Euro tientje per jaar bovenop.

Eerdere jaren waren betaalde alternatieven nog net zo duur of duurder dan DDS, DDS Basispakket kost nu bij Betaling per jaar (per 2/3 jaar vervalt) € 60,50. Vorig jaar 55,-, daarvoor; 47,75, 39,75, 34,- en daarvoor 9 jaar 32,50 en daarvoor enkele jaren 30,- . Dus volgend jaar alweer 70,- (of meer). Dit is voor een kleine webspace op subdomeintje en 10 GB email.

Ik zat op 9 gig gebruik, maar heb vorig jaar en daarvoor dat terug weten te brengen tot 25%, 2,5 GB. Maar zit inmiddels weer op 40 %, dus 4 Gig.

Van de Europese gratis alternatieven heb ik er slechts een van meer dan 1 GB mailruimte gevonden, dat is infomaniak met 20GB.

MailFence 500MB email/500MB Documenten, Murena 1 GB, Proton 1GB, Tuta 1GB, kun je bij deze aanbieders meerdere gratis accounts per aanbieder aanmaken?

Eerder dit jaar kreeg ik de tip hier voor een Franse hoster voor dubbeltjes per maand, maar kan dat/die niet meer vinden. Ook moet je dan zelf een server inrichten.

Iemand nog andere/meer tips?