Mijn vraag
Hier wordt normaal een oud gedeeld kozijn met de buren vervangen? Wij willen over op kunstof en triple glas. Nu hebben we natuurlijk afspraken ingepland met kozijnenleveranciers maar ik ben benieuwd wat gebruikelijk is. Deels om ons niks aan te praten wat voor hun "makkelijk" is, maar niet de normale weg is.
Op de foto gaat het dus om de antraciete plaat. Deze is tot +- de uitblaas van de afzuigkap van ons (wij zitten links met de deuren) rechter kozijn+een deel van die trespa plaat is van de buren.
Optie 1: vervangen tot de helft? Maar dat lijkt me lastig?
Optie 2: alleen het kozijn met deuren vervangen en accepteren dat trespa gedeelte blijft zitten, eventueel met keralit daar overheen?
Optie 3: buren meekrijgen dat het kozijn aan hun kant mee vervangen wordt? Uiterste geval op onze kosten...?
Alvast bedankt.
Hier wordt normaal een oud gedeeld kozijn met de buren vervangen? Wij willen over op kunstof en triple glas. Nu hebben we natuurlijk afspraken ingepland met kozijnenleveranciers maar ik ben benieuwd wat gebruikelijk is. Deels om ons niks aan te praten wat voor hun "makkelijk" is, maar niet de normale weg is.
Op de foto gaat het dus om de antraciete plaat. Deze is tot +- de uitblaas van de afzuigkap van ons (wij zitten links met de deuren) rechter kozijn+een deel van die trespa plaat is van de buren.
Optie 1: vervangen tot de helft? Maar dat lijkt me lastig?
Optie 2: alleen het kozijn met deuren vervangen en accepteren dat trespa gedeelte blijft zitten, eventueel met keralit daar overheen?
Optie 3: buren meekrijgen dat het kozijn aan hun kant mee vervangen wordt? Uiterste geval op onze kosten...?
Alvast bedankt.